Millaisia joululahjoja saitte?

kiltti poika

Minä olin ollut kiltti poika, sain kolme kovaa pakettia ja neljä pehmeää. Pussilakanasetin, villasukat, isoja saunapyyhkeitä, villaneuleen, uuden paistinpannun, jouluisen ison kynttilän ja fileerausveitsen.

16

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulu yksin

En saanu mitään. Ei ole ketään joka antais lahjan.
      Vanhemmat nukkuvat jo nurmen alla.

Olishan toki ollut mukavaa jos joku kiva mies olis ollu seurana.

Itselleni ostin Atrian lanttulooraa, Saarioisten perunalaatikkoa ja rosollia.
      Sekä n 4 kg:n juhlakinkun.
      Oli vielä 2 puolenlitran laivalta tuotua Kossua, josta tein glögiä S-Marketin gögin kanssa.

Noita nauttien vietin yksin jouluaaton, ja yksin olin loppu joulunkin.

• Ei oo totta

Tuolla menulla saat olla yksin joulun jälkeenkin, kyllä jotain tasoa pitää olla, vaikka yksin olisikin.

• HC-ATM
        Ei oo totta kirjoitti:

Tuolla menulla saat olla yksin joulun jälkeenkin, kyllä jotain tasoa pitää olla, vaikka yksin olisikin.

No mitä vikaa kinkuissa ja laatikkoruoissa on? Ihme kitinää.

• m35-

Kukaan ei antanut mitään.

Itse ostin 'Harry Potter'-blueray boxin.' James Bond'-blueray boxin. Kymmenkunta halvennuxessa ollutta blueray leffaa. HDMIkaapelin. Ja viinikaapin (Samsung).
      Pottereista katsottu 4 ensimmäistä. Ja kaapista pullo punaista nautittu.

• AikuinenSinkku

Bond ja Potter liian lapsellisia minun makuuni, miten jotkut jaksaa lukea ne kirjatkin. No, pelaahan jotkut lapsellisia pelejäkin lähes kaiken vapaa-ajan.

Mutta ei siinä, kuka tykkää mistäkin.

• 12+12

Sain sähkähammasharjan,yleiskoneen,pyyhkeitä,sukkia,astioita,kattiloita pari,suklaata,lahjakorin ym.pientä.Tietenkin leipomuksia.Kiltti olen ollut.

• 15+13

Sain ainoastaan yhden mapin missä voi pitää papereita.
      Olen viime aikoina saanut niin paljon asioita muuten että tuo on täysin ok.

• Rahaa, suihkugeelin, mikroaaltouunin, fleece huovan sohvalle.

• ISÄ

HYVÄT LAHJAT !!! JA LAPSET TULEE HUOMENNA !! MUKAVA JOULU OLLU !!!! HYVÄT UUDET VUODET ! ! ! !!

• Tänään vasta huomasin, että joku tonttu oli jemmannut nurkkaan pari joululahjaa lisää. Leonard Cohenin elämänkerran, kaulahuivin ja boksin Churchillsin minttusuklaata... :)

• En mitään. Eräs kiinalainen kaverini tosin sanoi äskettäin jutellessamme, että postissa on kirje tulossa. Voi olla että siellä on sitten mukana muutakin kuin pelkkä kortti, koska hän muutenkin ostaa lähes jokaiselta matkaltaan tuliaisia, mielestäni vähän liikaa koska itse en toimi samoin (syntymäpäivänään toki muistan häntäkin lahjalla) mutta hän tekee sen mielellään kaikille läheisimmille kavereilleen, joten en pode tästä enää niin huonoa omaatuntoa kuin ennen. Ehkä kulttuurierokin sen sitten osaltaan selittää.

• Itse sain kauluspaidan. Sellaisen puuvillaisen.
        -
        No, jokos kiinalaisen kirje on tullut? Oliko sielä mitään?

• KisuFisu69

Pitkät kalsarit , torimyyjän sormikkaan (thinsulate), Fazerin sedän sinistä, arvan ja kaukoputken millä voi sitten vakoilla naapureita.

• PohPuhPih

Sain villapaidan, villasukat, kauluspaidan, suklaarasian, kynän, pullon madeiraa, pullon jotain punaviiniglögiä, pullon konjakkia (pullon antaja pahoitteli VSOP merkintää, mutta Alko oli kuulemma ostettu siinä vaiheessa tyhjäksi kaikesta erinomaisesta), pullon calvadosta., siian mätiä, piparkakkuja, pari joulukukkaa, pari juustoa, kaksi kirjaa ja joulukorin. Ja koiralle savustettuja siankorvia.

Annoin viitisen joulukoria (itsetäytettyjä, takuulla hyvää), korvakorut, suklaata, kirjan, astiaston, kahvinkeittiminen, täbin, villasukat, viisi pulloa punaviiniä ja savustettuja siankorvia.

Mjoo, nyt täytyy elvyttää pankkitili että selviää seuraavasta joulusta.

• Nöff Nöff

villasukat, lahjakortin vaatekauppaan, fleesehuovan ja karkkiii.

• Live Die Repeat- dvd:n, englantilaisen suklaalevyn, Fasun ja Pandan suklaata, maustekakun, kinkkua ja kasan pyyhkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe