palstalainen haluaisit olla? :)
Kuka
12
83
Vastaukset
No mää ottaisin vähän sieltä täältä. Olisi kivaa laulaa kuten määmy, piirtää kuten murri, maalata kuten modelli, kirjoittaa kuten runontaja ja ajatella kuten sonne, saada samanlaisen takaliston ja hymyn kuten blondilla, oasiksen lempeyden, buddyn rauhallisuuden, ratikan manit pois, harrin tehokkuuden, monten kiltteyden, typyn naisellisuuden, rosen taipumuksen pitää lapsista ja niin edelleen. Ei ne kaikki siinä tulleet, mutta tälleen ottamalla vähän sieltä täältä minusta tulisi lähes täydellinen.
Mutta kun minä haluan olla minä.- sirpa 32
Hyi olokoon mikä kakkakasa.
- ......
Haluaisin olla betonimies. Ne tienaavat hyvin.
- sirpa 32
''Se'' betonimies elää toimeentulotuella vaimonsa siivellä.
Kieroutunut,
niin sanoivat he,
minusta!
Ampuivat,
kalloni halkaisivat,
- Mädäntyneet ajatukset
Virheitään
eivät
korjanneet- persenic
Haluaisin olla tiukkanutturainen täti kuten elisakettu.
- Ratikkakuski.
taitaa elisakettu tädillä olla munat jalkojen välissä.
He-hee! :-) - akaton mies
Hyi helevata.
miks kuka haluaisin olla. oon se joka oon eikä kiinnosta olla mikään puska feikki
- määmy
Funtsitaas... mä haluun olla minä minun eli määmy. Ai nii, mähä oon määmy
- määmy
Siis määmy Rytmilortot-bändist
- määmy
määmy kirjoitti:
Siis määmy Rytmilortot-bändist
Rytmilorttoi e löy'y ku korvies välist.
Täs sull rytmiloru
https://www.youtube.com/watch?v=TdpizZ5iwFc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316