En nyt meinannu että aivam jokainen olisi mutta esimerkiksi tämä yksi neiti joka keksi alkaa haukkumaan lapista tulevia ihmisiä kylmiksi ja mielipiteeseen yhtyi useita muita niin kyllä minä olen sitä mieltä että te olette VÄHINTÄÄN yhtä kylmiä kuin me ja tämän kyseisen keskustelun vuoksi olen teistä kaikista sitä mieltä että te olette aivan täysiä urpoja kunnen toisin joki keksii todistaa
Miksi te eteläsuomalaiset oletta niin mahottoman tyhmiä?
Ylpeä lappilainen
2
212
Vastaukset
- Sokko jätkä
En lähtisi täällä yleistämään noin, itse en tuota mieltä ole, ja halveksin ihmisiä, jotka niin ennakkoluuloisia ovat... :P
- todellako
Olin kielikurssilla Keski-Euroopassa 80 luvulla. Siellä yksi suomalaistyttö kertoi saksalaisille kurssilaisille, että Pohjois Suomessa asuvat ihmiset ovat jotenkin tyhmiä.
Tämän kertoi minulle saksalainen kämppäkaverini (ilmeisesti halusi minun reagoivan tähän.) Ihmettelin kovasti tätä ja tein sen selväksi tälle saksalaiselle tytölle.
Kaikkea sitä kuuleekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850