Heips! Mitkä ne Didemin ja Pikku G:n nimimerkit on tuolla irc-galleriassa? kiitos.
Irc-galleria
5
2597
Vastaukset
- jonsku
Didem on ottanu sen kuvat pois ja Pikku G:llä genetikki
- minä...
henkalla on kaks... genetikki ja ^bowler^... mut se poisti ^bowler^in niitten juttujen takii mitä sielt pysty lukee... ja samalla dide poisti kuvansa... Enää on siis jäljellä genetikki missä henkka ei käy usein eikä siel oo ku fanien kirjotuksii...
- <3
tietääkö joku et mitä ne oikein on sielä toisillensa kirjotellu?!siis onko joku lukenu niitten kirjotuksia ennenkun ne poisti niitten kuvat?!olis TOSI tärkeetä!!(=
- <3
<3 kirjoitti:
tietääkö joku et mitä ne oikein on sielä toisillensa kirjotellu?!siis onko joku lukenu niitten kirjotuksia ennenkun ne poisti niitten kuvat?!olis TOSI tärkeetä!!(=
no ei tartte kertoa.ei kuulu mulle.
- eee
miks se nimi merkki ei löydy siältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450