tämä vip-seikkailu. niin surkeeta, mitään sanomattomia pikku-julkkuja ja -mulkkuja jossaki "metsässä" kokemassa "suurta" seikkailua. mitä aivotonta paskaa. kerran olen kattonu ja melkein itketti/oksetti. niin teennäistä sontaa. ketä ne tyypit edes on? se salkkari tyyppi, muutama missi, sitte se onnenpyörän kirjaimenkääntäjä, sitte sukunsa nimellä ratsastava vennamon hupakko, sitte se umpi homo. ja sitte se mis mikälie, jolla on ana se vammasennäkönen otsakoru! kuka tai mikä on suvi helmi? entä jaajo (vastenmielinen nimi) linnanmaa? mitä ne on tehny, kertokaa mulle.
jos tämä linja jatkuu ohjelmissa niin parasta heittää telkalla vesilintua, tai sammuttaa se!
ihan itkettää
örkki
3
1234
Vastaukset
- P. Veli
Voi vitun paska!
- kaikki
Joo saatanan pintaliitäjiä koko fakin VIP-porukka. Onpa tosi kovaa "seikkailua". Ottaa aivoon tuollaiset ihmisen irvikuvat.
- Kille
Aikamoinen floppi koko ohjelma. Vakituisia katsojia ei kovin montaa ole. No, eipä ole pelkoa uusinnasta, jipii!! Onneksi toiselta kanavalta tulee samaan aikaan Unelmakämppä, sitä on hauska katsoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890