Eli tykkääkö kukaan tälläsistä tytöistä ku mä oon. Ei paljo siltä tunnu.
Oon ehkä vähän hiljainen,mutta kun mut oppii tuntee niin oon aika puhelias. En meikkaa ja oon luonteentani mun mielestä ihan mukava ja huumorintajuinen.
Mul on silmälasit,tuntuu et mut leimataan jotenki ku mul on silmälasit.
Oon hoikka. Vaaleenruskeet hiukset.
Pukeudun aika normisti,en muodin mukaan välttämättä.
Okei en tiiä kiinnostaako ketään!
Mutta ihs!
Tykkääkö kukaan poika tämmösistä tytöistä?
-Tyttö-
7
96
Vastaukset
- 14 v. poika
Mä tykkään tytöistä jolla on silmälasit :)
Sama tääl, silmälasipäiset on just parhaita! :)
- Kinostununut
yks kiinnostunut täällä näin
- siihe mallii
Asiaa auttas jos kertosit vähä enemmän luonteenlaadustas.
- hdgdlajsf
Silmälasit on kauniita jos tyttöki on kaunis :3 juu kiinnostaa, onks sul kik?
- adblockerZ
Tiedoks kaikille tytöille: Ei kukaan poika tykkää hiljasist tytöist, siinäpä nyt tiedätte jos ihmettelette kun ette saa ketää..
ps. yleistän - EFel
Miks te pojat ette oo meijä skoles? :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911