Auttakaa tietämätöntä. Keväällä menossa Gambiaan ja

marmeli.

otan läppärin mukaan, koska viivyn siellä pidempään. Jos ei majapaikassani ole internet yhteyttä, niin miten pitää toimia. Paikallinen nettitikku, ( onkhan tuo oikea termi ? ) olisko ratkaisu pulmaani, vai mikä? Näissä asioissa olen todella aika pihalla!

10

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra 45

Saat apua paikan päällä yhtälailla ku menisit täällä kotimaassasi minne tahansa hotelliin yöksi.

• Eki-R

Gambiassa toimii wi wi joka hotellissa.

• rekko
        Eki-R kirjoitti:

Joo niin varmaan, myös jokaisessa aaltopeltihökkelissä ja savimajassakin.

• Hotelleissa
        rekko kirjoitti:

yleensä respassa toimii wi-fi netti, Ainakin Bijilo beach hotellissa , tosin mainostivat toimivan myös huoneissa. Ei toiminut.

• jojo joka hotellissa
        Eki-R kirjoitti:

Ei wi wi vaan jojo jojo.

• Eki-R
        rekko kirjoitti:

Aaltopeltihökkeleissä ja savimajoissa näky olevan lautasantennit mitä hieman ihmeteltiin mutta näin oli.

• Helena64

Jos et majotu hotellissa, niin siellä kyllä toimii paikallinen nettitikkua.

• gambiaan 5/2015

Kuinka paljon siellä maksaa paikallisen internetin käyttö jos ei ole ilmainen?

• hyv1

Ota kortsuja mukaan, tai älä sittenkään, jos vaikka jäät pitemmäksi aikaa

• marmeli.

Kiitos asiallisesti vastanneille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33