Halvin virolainen nettikauppa?

fghjklö

Onko muita virolaisia luotettavia nettikauppoja kuin nuo viinahuuto ja mydrink jotka toimittavat postitse tai smartpostiin suomeen? ja olis myös hyvä että heiltä löytyisi somersby pear siideriä

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wr2wt

liferellosta löytyy somersby siideriä. se on kyllä saksalainen, mutta samanlailla sieltä tilaat kuin virostakin ja tuovat vielä kotiin asti jos sattuu päiva aikaan oleen kotona. Ite osasin tialta vaikka en osaa saksaa juuri lainkaan.

• markkinatalous voitt

Mydrinkin kolmen laatikon olutpakkaus haettuna s-marketin käytävällä sijaitsevasta smartpostista on sen verran edullinen, etten ole puoleen vuoteen itse kaupasta, tai samoissa tiloissa toimivassa Alkosta hakenut tölkkiäkään olutta.
      Tarpeen tullen tilaan Viinahuudosta pari olutlaatikkoa, johon kylkeen menee tupakat ja yksi - kaksi konjakkipulloa siihen edulliseen toimitusluokkaan.
      Näin se vaan menee.

• tällänelöyty

Alkostore24. taitaa olla kyllä saksalainen, mutta mitä väljä sen on. Verotus juttu on myös hieman kyseenalainen, koska alhaalla sanotaan, että järjestä kuljetus. Joten voi olla, että verovastuu tulee sitten ostajalle. Ite en ole tuolta tilannu. Löyty vaan tollainen kun niitä hain.

• tilauskohan

Onko joku tilannut tuolta alkostore24 ilman mitään verojen maskua??

• Järjenääni

Tuo www.viinikauppa.com on virolainen yhtiö vaikka myykin tavarat Saksasta.

• AnitaRR

Viinahuuto.com, Vironviina.com, Viinakauppa.eu... ei ehkä mitään edullisimpia mutta tarjouksia kandee tsekata. Tohon viimeiseen kun laittaa ostoskorissa koodin Tallinnatutuksi niin saa 15 prosenttia alennusta. (Bongasin facesta)

• Huijarifirma

Paska firma jäi toinen tilatuista Jägermeister pullo tulematta, eivätkä edes vastaa kyselyihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60