Tullut tuossa huomattua että tyttöjen kappaleet ovat aikas paljon parempia ja menevämpiä kuin poikien veisut, siten tuntuu huvittavalta että raavas nallekarhu-kaappi Risto Asikainen osaa kirjoittaa uskottavammin teinitytön kuin -pojan rakkaudenkaipuusta. Yleensäkin aika hauskaa että keski-ikäinen mies kuvailee lauluissaan lemmentuskissaan rypevän teinitytön tunteita. Tuotteen tuottamistahan tämä on, mutta ois nyt ees joku muu laitettu sanottamaan nämä kappaleet. Eli tästä pääsemme lopputulokseen:
Risto Asikainen = 13-vuotias ihku peipe
Mutta nostetaan karvalakkia Ripelle, ei oo varmaan helppo luritella tuollasia riimejä suoraan hatusta kun deadline pukkaa päälle ja kaks levyllistä hittikamaa pitäs huitasta.
Hassu Asikainen
Plo
2
409
Vastaukset
- tutu_
niinpä, onhan se aika outoo...
- toni
asikaisella oo jossain pöytälaatikon pohjalla vino pino sanoituksia jo valmiina, jotka ei oo Nylon Beatille kelvannu!! Toisinsanoen jämäbiisit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416