-Ennen treeniä lämmittely 3-5 min
-Lyhyet venytykset treenattaville alueille 5-10 sek, 3 toistoa
-Treeni 12 toistoa, 3 sarjaa
(Tähän väliin kysymys: onko lyhyet venyttelyt treenin jälkeen tarpeelliset?)
-Kunnon venyttelyt (kutsutaan staattisiksi venytyksiksi käsittääkseni?) noin 4 tuntia treenin jälkeen. Myös ennen näitä venytyksiä lämmittelyt 3-5 min
Entä missä välissä olisi paras aika juoda ja syödä? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Kuulostaako oikealta?
1
100
Vastaukset
- 1+1
-juo ennen ja syö jälkeen, tunnin sisään proteiinipitoista ravintoa.
- jos olet kankeuteen taipuvainen, niin venyttele ennen ja jälkeen tai vaikka sarjojen välissä. Lämmittelyjakso voisi olla pitempi.
-vaihtele toistojen määrää, jotkut liikkeet yli 10, toiset alle 10 toistoa. Mutta jos olet aloittelija niin tuo 12 kuulostaa hyvältä.
-ainakin minä pidän lyhyistä venyttelyistä harjoituksen jälkeen, enkä paljon muuta teekään. Puhut paljon venyttelyistä, ovat liikelaajuudet ongelmana. Minä kannattaisin enemmin voimaliikkuvuutta, esim. keppijumppa kuin pelkkää tietyn lihaksen venyttelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222