Tietääkö kukaan miten pääsis joihinkin pikkujouluihin hyvin kuokkimaan...
Haluun pikkujouluihin, edes toisten!!!!
KUOKKIMAAN
3
1206
Vastaukset
- tonttunen
Minnepppäin suomea haluut kuokkimaan ja minkä ikänen olet( täysi-?)
Jeah, täällä onpi pian hyvin räiskyvät pikkujoulut.
Glögi virtaa!- lil.miss
mä oisin kans kiinnostunnu joistain pikku jouluista ku missää ei enää pidetä "kunnon" juhlii.. mä en oo täys ikänen ja kun suurin osa kamuista on niin ne lähtee baarii ja oon sitte ainut joka ei pääse.. et sit pitää juoda yksin.. :S eikä se oo kivaa..
- Neuvoja
lil.miss kirjoitti:
mä oisin kans kiinnostunnu joistain pikku jouluista ku missää ei enää pidetä "kunnon" juhlii.. mä en oo täys ikänen ja kun suurin osa kamuista on niin ne lähtee baarii ja oon sitte ainut joka ei pääse.. et sit pitää juoda yksin.. :S eikä se oo kivaa..
Eli kovin pikkujouluaika taitaa olla ensi ja sitä seuraava viikonloppu. Meette vaan johonkin stadilaiseen massaravintolaan alkuillasta, niin loppuvaiheessa se tulee ihan täyteen ihmisistä, jotka ei yleensä paikassa käy. K18 paikasta löytynee ihmisiä, jotka yleensä käy vain K24 paikoissa (näin ainakin meillä viime vuonna). Lisäksi ihmiset on ottaneet aika paljon ilmaista alkoholia ja syöneet hyvin ja on siksi hyvällä tuulella, joten normaalia kiinnostavampiin miehiin tutustumisen pitäisi olla normaalia helpompaa;)
En sitten tiedä, pidetäänkö ikärajoja tiukempina vai löyhempinä pikkujouluaikaan. Taksijonot tulee tietysti olee hirvittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175