Harkitsin Nissan Micran ostoa, mutta entisenä Renaultin omistajana huomasin kauhukseni, että Micra onkin suurelta osin Renaultin tekemä. Renaultista haluaisin pysyä kaukana. Voiko Micraan luottaa? Mistä lähtien Micrat tehtiin Japanin ulkopuolella?
Onko Nissan Micra nyt Renault laatua?
2
324
Vastaukset
- fjksljgklrgj
Micran kohdalla vain ensimmäinen K10 malli tehtiin Japanissa, siis jotka on tuotu Suomeen. Jo 1993 esitelty Micran toinen polvi, K11 tehtiinkin Britanniassa mutta silloin Renault ei ollut vielä mukana. Renault pisti näppinsä peliin seuraavaan Micraan mennessä eli 2003 esitelty Micra K12 on jo osin rellu ja valmistettiin edelleen Britanniassa.
Uusin korimalli on kasattu Intiassa ja varmaan entistäkin enemmän rellu.
Viimeiset kunnon Nissanit tehtiin siis 80-90-luvun taitteessa kun ne olivat aitoja Japanilaisia. - rusinaksi menee
Turvaton auto, lailla pitäisi myynti kieltää maailmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416