Kai tää nyt sitten on ihan oikeasti vaan todella huonoa pilaa ettei noin ole oikeasti tehty!?!??!? Kun satuin tuon sivun taas löytämään jostakin...
Kertokaa joku joka tietää asiasta jotai?
http://www.bonsaikitten.com/
Bonsai-kissat...
7
787
Vastaukset
eli kuvia on tekniikan keinoin muokattu - siis täysin perätöntä tuollainen ja pilaa - huonoa tosin....., t. MM & kissat.
- miumau
Nykytekniikalla pystyy kuvia manipuloimaan miten tahansa... ainakin haluan uskoa niin.
- marrakech
Luin tuosta kissafani-lehdestä aikoja sitten. Se oli usalaisten lukiolaispoikien tekemä pila.
Tässä ohjeet
http://www.bonsaikitten.com/xmascat/xmascat.html
joulukortin tekoon- pöh...
Kyllähän kissanpennun saa hetkeksi tungettua lasipurkkiin. Meidänkin kissat änkee itsensä jos mihinkin väliin!
Ei millään pahalla, mutta musta vitsi on jopa hyvä... On hulvatonta lukea tuohtuneiden lasten eeppistä mellastusta eläinrääkkäyksestä, raukat ottavat kaiken niin tosissaan...- Nappe
...tungettua joo ja menee sinne ihan omasta vapaasta tahdostaankin, mutta siitä huolimatta vitsi on todella huono, täytyy sanoa että kyllä itselläni on ainakin parempaakin tekemistä kuin alkaa tuollaisi sivuja väsäämään.
Enkä kyllä ole mikään lapsi enää vaan vannoutunut kissaihminen ja kissojen oikeuksien puolustaja. :o) Ite otin ton tosissani kun sähköpostissa liikku oikee kampanja. Laita nimi ja jäkä jäkä. En laittanu nimeä enkä lähettäny minnekkään mutta linkin katoin ja otin tosissani. Kun vielä kerrottiin että Japanissa tekee tommosta. Niistä ei kyllä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637