Olis kiva ja kiihottavaa päästä katseleen kivan parin puuhastelua.voisi kyllä olla osanakin jos kaikilla intoa siihen.
Mies 42
katselua
8
313
Vastaukset
- ???
Olen salaa katsonut kun vanhemmat miehet nai mun miestäni kimpassa sitä perseeseen. Aluksi ällötti mut oli parilla miehistä iso mulkku mitä viitsi katsella ja housut kastu.
- ristinollat
Kerrotko ap.itsestäsi hieman ulkonaisia puitteita.
Entä muut avusi. Kiinnostaako pelkkä katselu vai käykö myös bi-touhut miehen kanssa?
Ollaan pari hämeestä. 40Ei tainnut kuulua kaverista enää mitään... Mutta jos teille kelpaa 54v. 175/77 siisti ja miehekäs naimisissa oleva kaveri, niin minä voisin tulla tapaamaan teitä. Minua kiinnostaa katselu ja nautin myös bi-touhuista miehen kanssa.
- mies42mansenukko
Mansenukko mukana taas zippo99@suomi24.FI. Laittakaa viestiä
- mekin hämeestä
ristinollat.Löytyisi aviopari n.50v,normimitoissa ja ja bi-henkisyys ei pelota meitä kumpaakaan.Mieheltä ottaneet suihin niin naiset kun miehetkin,samoin naista nuolleet niin naiset kun miehetkin.Mekin haemme nyt paria,naista tai miestä joka tulisi nuolemaan meidät kummatkin ja yhtymisen jälkeen nuolisi vielä puhtaaksi meidäti kummatkin.Naisena haluaisin katsella kun mies panisi miestäni,on muuten sieltä vielä neitsyt ja lupautunut lopulta siihen kunhan vain sopiva kokelas löytyy,pelkkä ajatuskin saa jo pöksyt märiksi.Samoin kävi kun mieheltäni ensimmäisen kerran otti mies suihin ja mieheni päästi lastin hänen suuhun,me naiset katseltiin vierestä viirut märkinä ja saihan sen jälkeen vieras pari tehdä minullekkin vaikka mitä mutta kiihottavaa oli.
- ristinollat
Edelleen ollaan kiinnostuneita. ;) Tämän palstan ongelma vain on se miten saada yhteyttä. :O
Ei kiinnosta joutua spämmäyksen uhreiksi, toki täytyy varmaan tilapäinen s.osoite tekaista yhteydenpitoa varten.
Kuulostaa hyvältä tuo kirjoittamanne. Meillä nainen ei bi-henkinen, mutta koskee kyllä toiseen naiseen ja katseleekin enemmän kuin mieluusti.
Mies bi-henkinen, muttei myöskään loppuun saakka kokeillut. ;)
Eli puolin ja toisin olisi uutta tutkailtavaa, mikä tosiaan on kutkuttava ajatus.
Taitaa kostua kaikkien pöksyt :D.
- Yhdeltä!
Tänään yhdeltä iltapäivällä. Ole silloin paikalla.
- Majoitus järjestyy
Meitä taas katselija kiihottaisi.
parisavo1@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164