Apulaisoikeuskanslerin sijainen totesi päätöksessään, että laillisuusvalvojien käytännössä kohtuullisena aikana muistutukseen vastaamiseen on pidetty noin kuukautta tai 1-2 kuukautta, jos asia on ollut erittäin ongelmallinen ja vaatinut selvitystyötä. Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston (Valvira) antaman Muistutusmenettelyn käyttö sosiaalipalveluissa -ohjauskirjeen mukaan kohtuullinen aika muistutukseen vastaamiseen on 1-4 viikkoa. Kantelijan muistutuksen käsittelyaikaa ei päätöksen mukaan voida pitää kohtuullisena. Apulaisoikeuskanslerin sijainen katsoi vs. sosiaalipalvelujen johtajan menetelleen lainvastaisesti siinä, että hän ei ollut vastannut kantelijan muistutukseen kohtuullisessa ajassa.
Kannattaisko vastata muistutukseen, vai haluatko laillisuusvalvojan perääsi. Valitettava totuus on se että laillisuusvalvoja perässäsi on jo.
Junnonen hei Kouvola
Räkänaurut Kouvola
3
249
Vastaukset
- Taitaa
Kouvolanlla olla vastaukset hukassa kun paskaa jauhavat jopa ylimmille laillisuusvalvojille. Kouvoloan lastensuojelun sairaista valheista on jaossa tiedotteita kotitalouksiin.
Kouvola itse kerryttää mainettaan.- "palvelupäällikön"
valheilla on kusinen loppu.
- Perästäkuuluu
Tällä Junnosella on perässä ollut ja on laillisuusvalvojat jatkuvasti.
mainettaan haluaa kasvattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657