Muita moku-foorumeita?

18plus18

Löytyykö jostain keskustelupalstaa, missä voi oikeasti keskustella ja kysellä muilta monikulttuurisissa suhteissa olevilta? Täältä juttuseuraa, saati sitten kavereita näyttää olevan mahdoton löytää, kun aikuiset miehet käyttäytyvät kuin tarhaikäiset.
Pistäkää linkkiä tulemaan vaan :)

124

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahva nainen

Löytyy toki palstoja, mutta niissä voi puhua Suomalaisen naisen monikulttuurisista suhteista, suomalaisten miestenhän vaikka niitä suhteita onkin enemmän on kielettyä koska se on hirveää alistamista phtyiih phythiih senkin miessiat...

• jore4

Kun naiset puhuvat monikulttuurisista suhteista tällä sivulla, niin jostain kummallisesta syystä he tuntuvat tarkoittavan monikulttuurisuudella vain lähi-idän ja mustan afrikan kulttuureja.
        Selailtuani hieman pitemmältä asanjaksolta tämän sivun baisten kirjoituksia huomasin kirjoitusten käsittelevän lähes pelkästään naisten kokemuksia näiden kulttuurien edustavien miesten kanssa.
        Onko lähi-idän ja mustan afrikan miehissä jotain sellaista joka erityisesti vetää suomalaisnaista puoleensa?

• äliönaisia

"kun aikuiset miehet käyttätyvät ,kuin tarhaikäiset" Itse koen kylläkin päinvastoin ,onhan palstalla pari fiksuakin naista,mutta enemmän näitä lapsen tasosia ääliöitä,jotka suoltaa mitä tahansa.

• Raaka Watson

Kerropa Watson sedälle miksi te moku naiset tarvitsette niin kauheasti sitä vertaistukea?
      Itse olen ollut moku suhteessa iät ja ajat enkä ole koskaan tarvinnut mitään tukea. Ei ole mitään tarvetta avautua eikä mitään tarvetta kysellä yhtään mitään.
      Mahtaako se johtua siitä että esimerkiksi minun tapauksessani meillä ei ole syviä periaatteellisia ristiriitoja. Tai siitä että koska kohtelen naisia kunnioittaen, toisin kuin paikalliset miehet, niin puolisollani ei ole vaikeuksia olla kanssani.
      Ymmärrän että on varmasti vaikeaa jos jokainen päivä menee valtataistelun merkeissä.
      No tasan ei mene onnen lahjat, mutta omaan hyvään oloon voi vaikuttaa ihan siten ettei sekaannu muslimiin tai johonkin vastaavan alistavan kulttuurin edustajaan.

• +29 celcius tänään

Mä luulen että minunkin parisuhteen perimmäinen onnistumisen syy on tuo samainen asia. Macho kulttuurin nainen osaa arvostaa suomalaista miestä joka ei pakota häntä mihinkään eikä ole mustasukkainen jokaisessa mutkassa kun samalla käy itse sutimassa jokaista mahdollista vakoa joka eteen pamahtaa (saat Watson arvata mistä maasta naiseni on kotoisin:))

Tuo macho kulttuuri olisi kyllä näiden suomi naisten ensin syytä ymmärtää paremmin ennen kuin alkavat näiden kundien kanssa pidempään vehtaamaan. Siinä missä se "kaljamahainenurheiluarakastavasuomijuntti" ei kelpaa niin näiden sankareiden kanssa saa olla vähän eri asioista varuillaan.

Tottakai miehilläkin on suden kuoppia esim venäläisten kanssa, en kiistä. Been there done that mutta oli varoitettu etukäteen ja poistuin paikalta kun huhut kävivät toteen

• Raaka Watson
        +29 celcius tänään kirjoitti:

Mä luulen että minunkin parisuhteen perimmäinen onnistumisen syy on tuo samainen asia. Macho kulttuurin nainen osaa arvostaa suomalaista miestä joka ei pakota häntä mihinkään eikä ole mustasukkainen jokaisessa mutkassa kun samalla käy itse sutimassa jokaista mahdollista vakoa joka eteen pamahtaa (saat Watson arvata mistä maasta naiseni on kotoisin:))

Tuo macho kulttuuri olisi kyllä näiden suomi naisten ensin syytä ymmärtää paremmin ennen kuin alkavat näiden kundien kanssa pidempään vehtaamaan. Siinä missä se "kaljamahainenurheiluarakastavasuomijuntti" ei kelpaa niin näiden sankareiden kanssa saa olla vähän eri asioista varuillaan.

Tottakai miehilläkin on suden kuoppia esim venäläisten kanssa, en kiistä. Been there done that mutta oli varoitettu etukäteen ja poistuin paikalta kun huhut kävivät toteen

No Etelä-Amerikka tulee mieleen, sanoisin joko Argentiina tai Kolumbia. Kun on noin kylmä niin ehkä ennemmin Argentiina. Mutta juuri noin se menee.

• 6+11

Vertaistuki ei tarkoita automaattisesti ongelmien tai parisuhteen ruotimista. Kaksi-/monikulttuurisissa suhteissa ja perheissä on asioita, jotka eivät ole yleisiä suomalaisten keskinäisissä suhteissa ja joihin olisi kiva saada vinkkejä. Niistä on kätevintä puhua sellaisen kanssa jolla on ehkä omakohtaista kokemusta ja jolle ei tarvitse ensin selitellä taustoja. Jotkut ihmiset sitä paitsi nauttivat muiden kanssa keskustelemisesta. Kerropa Watson setä mikä siinä keskustelemisessa ja kuuntelemisessa on niin vaikeaa? Mitä teet tällä palstalla, kun et halua keskustella? Päivät vain menevät valtataistelun merkeissä.

• Yli 30 nyt
        Raaka Watson kirjoitti:

No Etelä-Amerikka tulee mieleen, sanoisin joko Argentiina tai Kolumbia. Kun on noin kylmä niin ehkä ennemmin Argentiina. Mutta juuri noin se menee.

Se oli aamulämpötila, samassa maassa ollaan

• Raaka Watson
        Yli 30 nyt kirjoitti:

Se oli aamulämpötila, samassa maassa ollaan

Niinpä. Täällä on tosi lämmintä. Ei oikein ruokakaan maistu.

• Raaka Watson
        6+11 kirjoitti:

Vertaistuki ei tarkoita automaattisesti ongelmien tai parisuhteen ruotimista. Kaksi-/monikulttuurisissa suhteissa ja perheissä on asioita, jotka eivät ole yleisiä suomalaisten keskinäisissä suhteissa ja joihin olisi kiva saada vinkkejä. Niistä on kätevintä puhua sellaisen kanssa jolla on ehkä omakohtaista kokemusta ja jolle ei tarvitse ensin selitellä taustoja. Jotkut ihmiset sitä paitsi nauttivat muiden kanssa keskustelemisesta. Kerropa Watson setä mikä siinä keskustelemisessa ja kuuntelemisessa on niin vaikeaa? Mitä teet tällä palstalla, kun et halua keskustella? Päivät vain menevät valtataistelun merkeissä.

Ei minulla ole mitään valtataistelua kenenkään kanssa.

• Kuuma on
        Raaka Watson kirjoitti:

Sama vika ja anoppi tuo ruokaa kokoajan. Mä en kyllä totu tähän sokerin paljoutuun myöskään, ala Skol jota en saa alas enää makeuden vuoksi

• Raaka Watson
        Kuuma on kirjoitti:

Sama vika ja anoppi tuo ruokaa kokoajan. Mä en kyllä totu tähän sokerin paljoutuun myöskään, ala Skol jota en saa alas enää makeuden vuoksi

No itse en juo alkoholia ollenkaan joten olipa se Skol vaikka kuinka makeaa niin ei uppoa. Uima-allasta tuossa siivosin, kauhee homma. Mutta kyllä se sitten helpottaa kun sinne pulahtaa.

• Haahaa
        Raaka Watson kirjoitti:

No itse en juo alkoholia ollenkaan joten olipa se Skol vaikka kuinka makeaa niin ei uppoa. Uima-allasta tuossa siivosin, kauhee homma. Mutta kyllä se sitten helpottaa kun sinne pulahtaa.

Haha, katoppa kun miehet tarjoaa toisilleen vertaistukea!

• Haahaa

Mutta sun vaimos varmaan tarttee

• Raaka Watson
        Haahaa kirjoitti:

Haha, katoppa kun miehet tarjoaa toisilleen vertaistukea!

Niin, on rankkaa lojua uima-altaalla ja odotella että naiset tuovat ruokaa ja juomaa. Ah, rankkaa elämää.

• Kuuma edelleen
        Raaka Watson kirjoitti:

No sitten huono esimerkki mutta tosiaan sokerin paljous on joka kerta hieman shokki, suolaan totun suht nopeasti mutta tuo sokeri on jo sitten eri juttu

• Raaka Watson
        Kuuma edelleen kirjoitti:

No sitten huono esimerkki mutta tosiaan sokerin paljous on joka kerta hieman shokki, suolaan totun suht nopeasti mutta tuo sokeri on jo sitten eri juttu

Jep. Jälkiruoat ja muut leivonnaiset ovat jääneet koska ovat niin jumalattoman makeita. Vähempikin sokeri riittäisi. Brasseille kelpaa kyllä.

• hihihihiiiii
        Raaka Watson kirjoitti:

Niin, on rankkaa lojua uima-altaalla ja odotella että naiset tuovat ruokaa ja juomaa. Ah, rankkaa elämää.

tottakai tuovat ruokaa ja juomaa jotta söisit ja joisit itsesi hengiltä hihihihiiii

• viisaita ovat
        Kuuma edelleen kirjoitti:

Tarjovat runsaaasti sokerisia ym. rasvaisia ruokia....siten pääsevät suomipossusta eroon nopeammin....suomalaisilla kun on kovasti diabetestä ym. sydän- ja verisuonisairauksia....

• Raaka Watson
        hihihihiiiii kirjoitti:

tottakai tuovat ruokaa ja juomaa jotta söisit ja joisit itsesi hengiltä hihihihiiii

Niih, hihihihiiiii hahahahhaaaaa

• kuuma taas
        viisaita ovat kirjoitti:

Tarjovat runsaaasti sokerisia ym. rasvaisia ruokia....siten pääsevät suomipossusta eroon nopeammin....suomalaisilla kun on kovasti diabetestä ym. sydän- ja verisuonisairauksia....

mielenkiintoinen kommentti huomioiden että olen kommentoinut joka kohdassa varsin asiallisesti

• buahahahaaa
        hihihihiiiii kirjoitti:

Pirullisia noi naiset siellä syöttävät, juottavat sekä naivat meitä hengiltä, mikä julma tapa. Toisena vaihtoehtona henkinen elinkautinen kanssasi vuokrakasarmissa, kuunnellen kun suu vaahdossa juopuneena solvailet ulkomaalaisia naisia, ja loppuillasta sammuisit lattialle...hmmmmmm kyllä on vaikea valinta heheheh

• varoittava esimerkki
        kuuma taas kirjoitti:

mielenkiintoinen kommentti huomioiden että olen kommentoinut joka kohdassa varsin asiallisesti

Eikai tuolta suomalaisen naisen perikuvalta voinut tuon parempaa odottaa. Nää sen kirjoitukset pitäisi julkaista laajemmin, niin loputkin miehistä tajuaisi et onni löytyy ulkomailta.

• ainut apu
        Haahaa kirjoitti:

Mutta sun vaimos varmaan tarttee

Sinä tarvitset hyvin rasvatun köyden.

• uirld
        buahahahaaa kirjoitti:

Pirullisia noi naiset siellä syöttävät, juottavat sekä naivat meitä hengiltä, mikä julma tapa. Toisena vaihtoehtona henkinen elinkautinen kanssasi vuokrakasarmissa, kuunnellen kun suu vaahdossa juopuneena solvailet ulkomaalaisia naisia, ja loppuillasta sammuisit lattialle...hmmmmmm kyllä on vaikea valinta heheheh

Toi kirjoitus tuli kyllä juuri sieltä vuokrakasarmilta Kontulasta.

• Raaka Watson
        buahahahaaa kirjoitti:

Ah on kovaa. Tuossa tein pihatöitä ja sillävälin puoliso laittoi evästä, carne seca com batata dourado. Hyvää oli. Janojuomaksi appelsiini mehua. Nyt pieni tauko, koska on niin kuuma ja illemmalla jatketaan. Niin ja pulahdin tuossa altaassakin kun on niin kuuma (36 c)

• olen tämän ennekin s
        uirld kirjoitti:

Toi kirjoitus tuli kyllä juuri sieltä vuokrakasarmilta Kontulasta.

Niinkö? ;) Uskotko itsekkään.

T.

2 taloa Suomessa vaimoni maassa
        100 hehtaaria metsää, enkä ole jyväjemmari
        Palkkatulot viimevuonna n. 42000 euroa
        Myyntituoloja n. 30000 euroa

Vertaillaanko livenä :)

Koska vain, milloin vain

• ihmettelen suuresti
        olen tämän ennekin s kirjoitti:

Niinkö? ;) Uskotko itsekkään.

T.

2 taloa Suomessa vaimoni maassa
        100 hehtaaria metsää, enkä ole jyväjemmari
        Palkkatulot viimevuonna n. 42000 euroa
        Myyntituoloja n. 30000 euroa

Vertaillaanko livenä :)

Koska vain, milloin vain

noilla sitten leijut? 42ke on 3360 euroa / kk? Onko toi nyt niin paljon että se kannattaa ihan julkisesti kirjoittaa että tienaat about saman kuin keskimäärin suomalainen keskiasteen koulutuksen saanut työntekijä?

Myyntituloja vai pääomatuloja vai menikö nekin sekaisin?

• Pros and cons
        Raaka Watson kirjoitti:

Mulla tuli kanssa just uima-altaan valu valmiiksi. Tulikin kunnon paalutukset alle ettei pohja murru.
        Mita teillä laitetaan altaaseen ettei ala kasvaa levää? Meilla allasfirman kaverit suositteli suolaa.

• heippa....
        ihmettelen suuresti kirjoitti:

noilla sitten leijut? 42ke on 3360 euroa / kk? Onko toi nyt niin paljon että se kannattaa ihan julkisesti kirjoittaa että tienaat about saman kuin keskimäärin suomalainen keskiasteen koulutuksen saanut työntekijä?

Myyntituloja tietty, osakkeita en juuri harrasta. Lisäksi sinun kannattaa opetella Suomalaisten keskiansiotkin uusiksi, meni vähän penkin alle, kuin ministerillä aikanaan. Ja mikä tärkeintä me molemmat tiedämme enemmän, kuin sinulla. Jokos lähdit luuttuileen lattiat? Klo 5 aamulla heräilee matalapalkka-ala.

• eri aikavyöhyke idiootti
        heippa.... kirjoitti:

Myyntituloja tietty, osakkeita en juuri harrasta. Lisäksi sinun kannattaa opetella Suomalaisten keskiansiotkin uusiksi, meni vähän penkin alle, kuin ministerillä aikanaan. Ja mikä tärkeintä me molemmat tiedämme enemmän, kuin sinulla. Jokos lähdit luuttuileen lattiat? Klo 5 aamulla heräilee matalapalkka-ala.

Heh, sovitaan niin, toi keskiansio ei paljon tuosta sun tulotasosta poikkea, satanen pari tais olla alle mutta alkoi kolmosella. Luulen kuitenkin että meidän ei kannata alkaa tuloja vertailemaan. Maksoin enemmän veroja kuin mitä nuo sinun tulosi olivat. Pointti oli kuitenkin se että noi nyt ei ole sitä luokkaa että noilla kannattaa ihan kauheesti alkaa leijumaan millään keskustelupalstalla. Tiedän myös minkä arvoista tuo metsämaakin on joten ei silläkään linnoja ostella, sori

• Faktat pöytään
        heippa.... kirjoitti:

http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_palkat.html

Siinä sulle vielä faktaa eli jäät jopa miesten keskiansioiden alapuolelle. Ehkä amispiireissä toi on kova liksa

• jooooh
        eri aikavyöhyke idiootti kirjoitti:

Heh, sovitaan niin, toi keskiansio ei paljon tuosta sun tulotasosta poikkea, satanen pari tais olla alle mutta alkoi kolmosella. Luulen kuitenkin että meidän ei kannata alkaa tuloja vertailemaan. Maksoin enemmän veroja kuin mitä nuo sinun tulosi olivat. Pointti oli kuitenkin se että noi nyt ei ole sitä luokkaa että noilla kannattaa ihan kauheesti alkaa leijumaan millään keskustelupalstalla. Tiedän myös minkä arvoista tuo metsämaakin on joten ei silläkään linnoja ostella, sori

Hehehehehehehehe...ja heheheheh joo joo lähes nyt pikku poika/tyttö haaveleimasta. Mun pointti on se et ne sun sössöttelyt muista on p.askaa. Hommaa töitä äläkä sössötä.

• sösdötisössösösdöti
        Faktat pöytään kirjoitti:

http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_palkat.html

Siinä sulle vielä faktaa eli jäät jopa miesten keskiansioiden alapuolelle. Ehkä amispiireissä toi on kova liksa

Niin miesten keskiansio 3896 ja Kaikillahan sitä on myyntituloja tuon lisäksi n. 30 tonnia per vuosi ja 100 hehtaaria on normi suomalaisen mökkimaan koko, ja sinulla noi kaikki tuplasti muihin nähden, kai tästä täytyy sinne Kontula vai mikä paikka se oli muuttaa. Heh Heh :D

• yhyyyyhyyyyyyy
        sösdötisössösösdöti kirjoitti:

Niin miesten keskiansio 3896 ja Kaikillahan sitä on myyntituloja tuon lisäksi n. 30 tonnia per vuosi ja 100 hehtaaria on normi suomalaisen mökkimaan koko, ja sinulla noi kaikki tuplasti muihin nähden, kai tästä täytyy sinne Kontula vai mikä paikka se oli muuttaa. Heh Heh :D

Nyt liioittelin siis 3386 keskiansio miehillä, anyway pääsenkö mä nyt sinne kontulaan ja voisitko sä olla kiltti ja auta mua köyhää miesparkaa yyyhyyy yhyyuuy

• se olikin unta
        eri aikavyöhyke idiootti kirjoitti:

Ja sit sä heräsit. ;)

• rikasko oikeasti?
        yhyyyyhyyyyyyy kirjoitti:

Nyt liioittelin siis 3386 keskiansio miehillä, anyway pääsenkö mä nyt sinne kontulaan ja voisitko sä olla kiltti ja auta mua köyhää miesparkaa yyyhyyy yhyyuuy

Voi jessus, ja vielä jatkat tuon tilaston jälkeen. Jos sä nyt olet hakannut ne metsäs kerran elämässäs niin ole tyytyväinen siitä mutta mitä se isävainaaskin tuumais kun tuolla tavalla ilman aikojaan alat mitättömillä tilkuilla rehvastelemaan. Noilla palkoilla et ole niitä metsiä ostanut ja jos myyntituloja olet tuon saanut niin et tule vähään aikaan niiltä palstoilta puuta kaatamaan.

Ja et sinä Kontulassa asu, jossain kauempana joka ei ole sekään häpeä. Itsekin olen muualta muuttanut

• juu juuu
        rikasko oikeasti? kirjoitti:

Voi jessus, ja vielä jatkat tuon tilaston jälkeen. Jos sä nyt olet hakannut ne metsäs kerran elämässäs niin ole tyytyväinen siitä mutta mitä se isävainaaskin tuumais kun tuolla tavalla ilman aikojaan alat mitättömillä tilkuilla rehvastelemaan. Noilla palkoilla et ole niitä metsiä ostanut ja jos myyntituloja olet tuon saanut niin et tule vähään aikaan niiltä palstoilta puuta kaatamaan.

Ja et sinä Kontulassa asu, jossain kauempana joka ei ole sekään häpeä. Itsekin olen muualta muuttanut

Mitättömiä tilkkuja, ootas meitä taitaa olla Suomessa reilut 2000 tän kokoisen tilkun omistajaa. Huonosti tunnet puukauppaa, ei tuohon summaan tarvi kummoista alaa harventaa :) ylispuiden poistoa, harvennusta lähinnä eikä edes kymmentä hehtaaria mitä sä oikein kuvittelit :D ei kannata kaupunkilaisen miettiä, ku ei hahmota ;) avohakkuut ihan eri juttu poju, eikä niitäkään nyt koko palstoihin tehdä. Ja v.ittuakos täällä louskutat tule naamatusten jos rahkeita riittää saat kerrankin tuntea ;) mut eihän tuommoisella p.askahousulla ole muuta, kuin nimettömänä solkata.

• niinpä niin
        juu juuu kirjoitti:

Mitättömiä tilkkuja, ootas meitä taitaa olla Suomessa reilut 2000 tän kokoisen tilkun omistajaa. Huonosti tunnet puukauppaa, ei tuohon summaan tarvi kummoista alaa harventaa :) ylispuiden poistoa, harvennusta lähinnä eikä edes kymmentä hehtaaria mitä sä oikein kuvittelit :D ei kannata kaupunkilaisen miettiä, ku ei hahmota ;) avohakkuut ihan eri juttu poju, eikä niitäkään nyt koko palstoihin tehdä. Ja v.ittuakos täällä louskutat tule naamatusten jos rahkeita riittää saat kerrankin tuntea ;) mut eihän tuommoisella p.askahousulla ole muuta, kuin nimettömänä solkata.

Nyt narrasin yli 12000 on tän kokoista tilaa se on n. 5 % kaikista omistajista, mutta 30% koko hehtaari määrästä. Äläkä tule kaupunkilais poju mulle kertoon puun hakkuista, jos idiootilla on mielikuva et tuohon rahaan pitäs koko tontti sileeksi laittaa heheheh voi teitä kaupunkilaispoikia, löytäisitkö edes puistosta pois? Ja sösslttele siellä hiekkalaatikolla niistä sun 80000 veroista, vaikka saahan sitä täälläkin pippelisi kokoa narrata reilustikin ylöspäin, kuten tapanasi on, niin miksei nyt verojaankin.

• jore4
        Raaka Watson kirjoitti:

Olin siellä minäkin. Mangalla, ja Galifornia baarissa. (Riossa)
        Kun seilasin AL:n "Anjassa" Finland Suoth American Lines.

• Kile6
        jore4 kirjoitti:

Olin siellä minäkin. Mangalla, ja Galifornia baarissa. (Riossa)
        Kun seilasin AL:n "Anjassa" Finland Suoth American Lines.

"Olin siellä minäkin. Mangalla, ja Galifornia baarissa. (Riossa)
        Kun seilasin AL:n "Anjassa" Finland Suoth American Lines"

Ei siellä mitään Galiforniaa ole, mutta Hotel California siellä on.

• ihmetel
        ihmettelen suuresti kirjoitti:

Eipä ole kovin suuret tulot miehellä ja noilla sitten kehuskelee.
        Ja sitä paitsi 100 hehtaaria metsää jostain kehitysmaasta saa ilmaiseksi. Itse omistan tuon saman määrän Suomessa.
        Ei tolla kovin paljoa ole järkeä annettu, tavallinen suomalainen lanttupää.

• Anna nyt vaan tulla
        juu juuu kirjoitti:

Ja laitappa oma nimes tähän niin kaikki näkee kenelle tuo teinipojan tyyppinen kirjoitustyyli kuuluu

• ........
        ihmetel kirjoitti:

Ja sitä paitsi 100 hehtaaria metsää jostain kehitysmaasta saa ilmaiseksi. Itse omistan tuon saman määrän Suomessa.

Nyt ne näyttää olevan Suomessa :-)

• ..........
        ........ kirjoitti:

Nyt ne näyttää olevan Suomessa :-)

Siis en tarkoittanut sinua vaan tuota Itä-Suomen peräkammarinpoikaa

• Raaka Watson
        Kile6 kirjoitti:

"Olin siellä minäkin. Mangalla, ja Galifornia baarissa. (Riossa)
        Kun seilasin AL:n "Anjassa" Finland Suoth American Lines"

Ei siellä mitään Galiforniaa ole, mutta Hotel California siellä on.

Mihin tämä liittyy?

• iy8yr8w7
        .......... kirjoitti:

Tunnistaa jo tuon lanttupään kirjoitukset. Välillä Suomessa ja välillä jossain lämpimässä maassa uima-altailla istuskellen ja sittentämä persulainen hakee vertaistukea raaka Watsonilta, heheheheh. Kehuskelee rahoillaan, asunnoillaan, ammatillaan (joku pomo muka jossain yrityksessä) ja tuloillaan ja metsäpalstoillaan. Taisi onneton reppapöksy puhua itsenä pussiin tuossa kun kuvitteli jonkun 3000 donaa/kk olevan jokin isompikin summa. Jopa matalapalkkaiset hankkii ton summan. Ja minkähänlainen on suuri johtaja, kun istuu koneella keskustelupalstalla jo aamu 7-8. Ei kovin tuottoisa kaveri.

• Raaka Watson
        iy8yr8w7 kirjoitti:

Tunnistaa jo tuon lanttupään kirjoitukset. Välillä Suomessa ja välillä jossain lämpimässä maassa uima-altailla istuskellen ja sittentämä persulainen hakee vertaistukea raaka Watsonilta, heheheheh. Kehuskelee rahoillaan, asunnoillaan, ammatillaan (joku pomo muka jossain yrityksessä) ja tuloillaan ja metsäpalstoillaan. Taisi onneton reppapöksy puhua itsenä pussiin tuossa kun kuvitteli jonkun 3000 donaa/kk olevan jokin isompikin summa. Jopa matalapalkkaiset hankkii ton summan. Ja minkähänlainen on suuri johtaja, kun istuu koneella keskustelupalstalla jo aamu 7-8. Ei kovin tuottoisa kaveri.

En muista tiedä mutta minulle 3000 donaa eli 3 miljoonaa kuussa olisi helvetin iso raha. Taitaa ne KELAn tuet olla kohdillaan. Harmi että nahan väri ei oikeuta tukiin.

• saldoraja?
        Anna nyt vaan tulla kirjoitti:

Ja laitappa oma nimes tähän niin kaikki näkee kenelle tuo teinipojan tyyppinen kirjoitustyyli kuuluu

Oliko hyvä ruoka tänään koulussa mikki hiiri, älä nyt liikaa taas roiku linjoilla, tulee taas iskälle puhelinlaskua.

• yeah....
        iy8yr8w7 kirjoitti:

Yritä nyt vielä kerran laskea? Sä olet jo kaksikertaa laskenut sen kk liksan pieleen;)

Ihan totta välillä ollaan suomessa ja välillä ei, semmoista se on meidän elämä, vähän kuten sulla kodin ja sossun luukun reissut, arkipäivää

• hei vaan sulle
        ihmetel kirjoitti:

Sinä et reppana omista, edes omaa asuntoasi vaan pankki. Viimeksi ku katsoin, niin kyllä tuo ihan täällä kotosuomessa oli, ja ei sitä maata sieltä ulkomailtakaan nyt niin vaan omisteta. Kyllä tää meidän rantatonttikin 700 sq.m maksoi 30 tuhatta euroa aikoinaan ja toisekseen toisin kuin Suomessa niin monessa maassa ulkomaalainen ei voi omistaa maata, kuin avioliiton tai yhtiön kautta, mutta mitäpä näitä sulle sen enempää tuskaasi lisäämään, eiköhän se tullut selväksi ettei tässä missään Kontulassa mikä lie nyt olikin asuta.

• dtydty
        yeah.... kirjoitti:

Yritä nyt vielä kerran laskea? Sä olet jo kaksikertaa laskenut sen kk liksan pieleen;)

Ihan totta välillä ollaan suomessa ja välillä ei, semmoista se on meidän elämä, vähän kuten sulla kodin ja sossun luukun reissut, arkipäivää

Heräsitkö päikkäreiltä juuri äsken? Miten niin olen laskenut pieleen, en minä mitää ole laskenut. Taitaa pää olla vielä pöpperössä unien jälkeen.

• Raaka Watson
        hei vaan sulle kirjoitti:

Sinä et reppana omista, edes omaa asuntoasi vaan pankki. Viimeksi ku katsoin, niin kyllä tuo ihan täällä kotosuomessa oli, ja ei sitä maata sieltä ulkomailtakaan nyt niin vaan omisteta. Kyllä tää meidän rantatonttikin 700 sq.m maksoi 30 tuhatta euroa aikoinaan ja toisekseen toisin kuin Suomessa niin monessa maassa ulkomaalainen ei voi omistaa maata, kuin avioliiton tai yhtiön kautta, mutta mitäpä näitä sulle sen enempää tuskaasi lisäämään, eiköhän se tullut selväksi ettei tässä missään Kontulassa mikä lie nyt olikin asuta.

Tiedän että ei ole osoitettu minulle mutta sen verran voin kertoa että ainakin täällä Brasiliassa voi ulkomaalainen omistaa maata. Minullakin on tällainen pieni läntti missä talo. Isompaa en edes viitsisi hoitaa, tässäkin on kauhee homma.
        Niin ja maksoin tästä sen 50-60 tuhatta egee, tosin nyt arvo on yli 100 tuhatta.

• hgkvlhoh
        .......... kirjoitti:

On se taas ollut tuskaista sinulla ja tuolla sika-amalialla. Kova paikka, mut paistaa se päivä sinne risukasaasi huomennakin ja kellon ajoista päätellen teillä kahdella on ollut taas ihan jotain muuta, kuin töitä tänään, niin taas osui vapaapäivä kohdall.

• Raaka Watson
        Pros and cons kirjoitti:

Mulla tuli kanssa just uima-altaan valu valmiiksi. Tulikin kunnon paalutukset alle ettei pohja murru.
        Mita teillä laitetaan altaaseen ettei ala kasvaa levää? Meilla allasfirman kaverit suositteli suolaa.

Minä käytän klooria ja levänpoisto ainetta. En ole tuosta suolasta kuullutkaan. Tosin jos olisi minusta kiinni niin tuo altaan perkele olisi jo täytetty pitkän aikaa sitten. Ihan älytön duuni sen kanssa

• hehehheheh
        dtydty kirjoitti:

Heräsitkö päikkäreiltä juuri äsken? Miten niin olen laskenut pieleen, en minä mitää ole laskenut. Taitaa pää olla vielä pöpperössä unien jälkeen.

3000, 3360 mitäs muita arvauksia olet vielä heitellyt? Menehän nyt kakara muualle.

• yeahhh...
        Raaka Watson kirjoitti:

Tiedän että ei ole osoitettu minulle mutta sen verran voin kertoa että ainakin täällä Brasiliassa voi ulkomaalainen omistaa maata. Minullakin on tällainen pieni läntti missä talo. Isompaa en edes viitsisi hoitaa, tässäkin on kauhee homma.
        Niin ja maksoin tästä sen 50-60 tuhatta egee, tosin nyt arvo on yli 100 tuhatta.

Juu meillä ei voi omistaa ulkomaalaiset, kuin 50/50.

Jotakuinkin se tuossa hinnoissa tääläkin pyörii, jos haluaa et on uima-allas ja valkoselle sopiva. Rantahinta nostaa hintaa, kukkuloilta olisi saanut halvemmalla, ilmakin on vähän viileämpi.

100 hehtaaria maksaisi täällä kyllä pitkän pennin, itseasiassa Suomessa voisi saada jopa halvemmalla.

Enkä muuten ole täällä kehunut olevani rikas, pikemminkin olen keskituloinen, ainoastaan tuo yksi höröpiripää alkoi minua sijoittaan jonnekkin Kontulaan, v.ittu en ole edes koskaan nähnyt kyseistä paikkaa, vai eikös se ollut jossain elokuvassa, eikös sitä olla laittamassa maan tasalle vai mikä se alue oli?

• selaavii sanoi vaari
        hehehheheh kirjoitti:

3000, 3360 mitäs muita arvauksia olet vielä heitellyt? Menehän nyt kakara muualle.

Itsehän tuolla kehuskelit että tienaat 42000 vuodessa ja joku muu, en minä, heitti tuon 3360 kk, joten 3000 tai 3360 tai 3500 kuukaudessa ei eroa luvuiltaan kovinkaan paljon ja on ihan keskitasopalkkaa edelleen. Tuosta nyt kannata alkaa väittelemään, hyvä että tienaat tuonkin verran, jotkut eivät tienaa mitään. Minä kyllä en ole kakara ja ymmärrän, että pää menee sekaisin vähemmästäkin

• hohohohooooo
        selaavii sanoi vaari kirjoitti:

Itsehän tuolla kehuskelit että tienaat 42000 vuodessa ja joku muu, en minä, heitti tuon 3360 kk, joten 3000 tai 3360 tai 3500 kuukaudessa ei eroa luvuiltaan kovinkaan paljon ja on ihan keskitasopalkkaa edelleen. Tuosta nyt kannata alkaa väittelemään, hyvä että tienaat tuonkin verran, jotkut eivät tienaa mitään. Minä kyllä en ole kakara ja ymmärrän, että pää menee sekaisin vähemmästäkin

No sillä tavalla, kyllähän niissä on eroa, mutta kun et osaa laskea, kun vasta kolmannella kerralla ja heräät tänne 05.00 aikaan aamusta, voimme todeta sinun omistavan paidan päälläsi ja vuokrayksiösi kalusteet jahka olet maksanut viimeisen klarna eräsi pois 2020.

• latinoot
        +29 celcius tänään kirjoitti:

Eli siis kuka käy sutimassa ja ketä? Ei tosta sinun jutusta ei saanut mitään selvää-
        Käyt itse sutimassa jotain eukkoja ja olet naimisissa vai eukkosi käy sutimassa muita miehekkäämpiä miehiä kuin sinua taikinanaamaa?
        Mutta tottahan se on, että latinonaiselle ei riitä yksi mies, varsinkaan jos se on joku valkoinen pienipilinen suomiläski.

• selavii sanoi vaari
        hohohohooooo kirjoitti:

No sillä tavalla, kyllähän niissä on eroa, mutta kun et osaa laskea, kun vasta kolmannella kerralla ja heräät tänne 05.00 aikaan aamusta, voimme todeta sinun omistavan paidan päälläsi ja vuokrayksiösi kalusteet jahka olet maksanut viimeisen klarna eräsi pois 2020.

Hei, koitapa toppuuttaa itseäsi nyt. Sinulle näyttää olevan kamalan vaikeaa myöntää omat hölmöilysi. Kerrot että olet joku hitonmoinen tyyppi, joka ansaitsee helv. tin hyvin ja sitten jos joku tekee jotain laskelmia etkä olekaan mikään kroisos, niin alkaa mieletön puolustautuminen ja muiden syyttely.

Niin kuin sanoin, minä en tuota laskelmaa tehnyt, vaikka kuinka yrität väittää, vaan joku muu sen teki. Sanoinpahan vaan oman mielipiteeni siinä välissä, että ei siinä kovinkaan merkittävää eroa onko hankkinut 3000 tuhatta euroa per kk vai 3360 tai 3500e ellei satu olemaan joku rutiköyhä.

Minä harvoin herään 5 aikaan aamulla, mutta saatan kyllä valvoa aika myöhään kuten tänäänkin. En asu vuokrakämpässä kuten sinä ehkä saatat asua, vaan omistusasunnossa Helsingin keskustassa. maksan ainoastaan yhtiövastiketta.

Tavoitteenani on kyllä realisoida kaikki raha mitä omistan ja kaikki omaisuus, koska saatan jonain päivänä muuttaa ulkomaille asumaan.

Sen voin sinulle klapipää kertoa vielä, että olen ihan tavallisissa duuneissa, mutta hyvin hoitanut raha- asiani ettei valittamista ole. Omaisuutta on myös perillisenä. Voi jukra.

• hv. ei siis hyvä veli
        selavii sanoi vaari kirjoitti:

Hei, koitapa toppuuttaa itseäsi nyt. Sinulle näyttää olevan kamalan vaikeaa myöntää omat hölmöilysi. Kerrot että olet joku hitonmoinen tyyppi, joka ansaitsee helv. tin hyvin ja sitten jos joku tekee jotain laskelmia etkä olekaan mikään kroisos, niin alkaa mieletön puolustautuminen ja muiden syyttely.

Niin kuin sanoin, minä en tuota laskelmaa tehnyt, vaikka kuinka yrität väittää, vaan joku muu sen teki. Sanoinpahan vaan oman mielipiteeni siinä välissä, että ei siinä kovinkaan merkittävää eroa onko hankkinut 3000 tuhatta euroa per kk vai 3360 tai 3500e ellei satu olemaan joku rutiköyhä.

Minä harvoin herään 5 aikaan aamulla, mutta saatan kyllä valvoa aika myöhään kuten tänäänkin. En asu vuokrakämpässä kuten sinä ehkä saatat asua, vaan omistusasunnossa Helsingin keskustassa. maksan ainoastaan yhtiövastiketta.

Tavoitteenani on kyllä realisoida kaikki raha mitä omistan ja kaikki omaisuus, koska saatan jonain päivänä muuttaa ulkomaille asumaan.

Sen voin sinulle klapipää kertoa vielä, että olen ihan tavallisissa duuneissa, mutta hyvin hoitanut raha- asiani ettei valittamista ole. Omaisuutta on myös perillisenä. Voi jukra.

Sinä tässä toppuuttelua tarvitset ja sisälukutaitoa, p.askan puhumisen osaatkin jo.

Jos joku kehuu minun olen joku persaukinen Kontulasta, niin minä sen esimerkein oioin ja missään kohtaa en kehunut olevani rikas.

Sinä poika piekset suutasi kovaan tahtiin asioista, jousta sulla ei ole hajuakaan. Hyvä esimerkki oli toi sun käsityksesi mikä on puun hinta ja paljon sitä nyt yleensä saadaan esim. Hehtaarilta. Et kyllä tajunnut röhtäsen pöläkkää...

Laskes nyt vaikka ennen nukkumaanmenoa menoa uudistus metsästä saatava hinta puukaupassa hehtaarilta, 56 euroa kuutio, n. 200 kuutiota hehtaarilla. Kuinka monta hehtaaria pitää hakata uudistettavalla metsällä, jotta tulee 30000 euroja tuloja, entäpä kuinka paljon jää jäljelle uudistettavaa metsää ja sen käypä arvo, jos oletetaan sen olena uudistuskypsää metsää. Sitä tai lampaita laskiessasi hyvää yötä ja älä opeta isääsi naimaan.

• teknologiaa
        saldoraja? kirjoitti:

Oliko hyvä ruoka tänään koulussa mikki hiiri, älä nyt liikaa taas roiku linjoilla, tulee taas iskälle puhelinlaskua.

sinulla on vielä ISDN käytössä? Mahtaa olla purkki hienon värinen

• heissuliveiniin
        hei vaan sulle kirjoitti:

700 neliön rantatontti? Missäs kaupungissa noin pieniä tontteja on rannalla? Nyt tämän kaverin tarina alkaa rakoileen jo aika pahassti

• heissulivei vaan
        saldoraja? kirjoitti:

täälläkin peukutit itseäs

• heissulivei vaan
        yeah.... kirjoitti:

ja täällä, no ilmeisesti tykkäät itsestäsi ja varsinkin nyrkkikyllikki tykkää

• voi elämä
        teknologiaa kirjoitti:

sinulla on vielä ISDN käytössä? Mahtaa olla purkki hienon värinen

ISDN voi jeeeeezus sun juttujas, miten ois vaikka valokuitu, kokeiltaisiko sitä? Nytkö sä alat esiintyyn jo tietotekniikan guruna, menes nyt sinne mielikuvitus keskustakämppääsi ja muista purra tyynyä.

• huolissaan jo
        heissulivei vaan kirjoitti:

täälläkin peukutit itseäs

Voi että semmoistakin vielä, koita nyt jaksaa.

• hyvä suoritus

ja täällä, no ilmeisesti tykkäät itsestäsi ja varsinkin nyrkkikyllikki tykkää

Aha..meni rakentavaksi tämä.

• no ei Suomessa joo
        heissuliveiniin kirjoitti:

700 neliön rantatontti? Missäs kaupungissa noin pieniä tontteja on rannalla? Nyt tämän kaverin tarina alkaa rakoileen jo aika pahassti

Voi jumpe antakaa nyt vähän voimia sulle ja karttapallo, pyöräytä sitä ja koita arvata.

• ei voi olla totta
        heissuliveiniin kirjoitti:

Oletko sinä oikeasti noin tyh.mä hä? Kokeile nyt vaikka googlettaa aluksi tonttu.

• Pros and cons kirjoitti:

Ei sinäänsä liity mitenkään palstan aiheeseen mutta todettakoon että Kunnollinen UV-suodatin on ainut järkevä keino pitää levä loitolla. Kaiken lisäksi se vähentää kloorin tarvetta joten siinäkin mielessä MUST!

• 18plus18

Ehdin jo innostua vastausten määrästä, mutta eihän siellä mitään uutta ollut. Sitä samaa, minkä vuoksi kaipaan uutta keskustelupaikkaa.
      Sanoisinko, että kaipaan ennemminkin uusia kavereita. Suhteeni voi hyvin, olen onnellisesti naimisissa, parikymppinen, lapseton, opiskeleva kuten miehenikin ja elän harmonista elämääni täällä talven keskellä oman pikkuperheeni kanssa. Minulla on omat ystäväni ja miehelläni omat.

Tunnen muutamia naisia, sekä miehiä, jotka ovat monikulttuurisessa liitossa, ja uskon että jokainen voi allekirjoittaa sen, että ns. "Yhteenkuuluvuuden tunne" ja toisen parin ymmärtäminen on suurempaa. Sekä toki säästyy kaltaistenne katkerien aviomiesten kommenteilta. Tämä kuitenkin taisi olla väärä paikka lähteä tuttavia, tai asiallista keskustelua etsimään.

• Chom chom

Itse olen tutustunut muihin pareihin tietysti mieheni kautta, mutta myös työn puitteissa, naapureina, lapsiperheiden jutuissa tai ihan sattumalta. En ole erityisesti etsinyt muita mokupareja, niitä vain on huomannut ympärillään. Ehkä naisille on luontevampaa hakea keskusteluseuraa. Jokainen pari on erilainen, eikä omassa suhteessani ole sellaisia ongelmia kuin tutullani, jonka mies on samasta maasta kuin omani. Olemme ystäviä muista syistä kuin miestemme takia, ja puheenaiheemme liittyvät yleensä töihin ja lapsiin, kun on samankaltainen elämäntilanne. Kuitenkin juttelu on vaivatonta, kun on yhteistä pohjaa.

Vaikka tässä ketjussa miehet eivät tunnu keskusteluseuraa tarvitsevan, olen mm. lainannut kielenopiskelumateriaalia parille miehelle, joiden vaimot ovat mieheni synnyinmaasta, ja neuvonut esim. avioliittoon ja maan ostamiseen liittyvissä viranomaisjutuissa. Tunnen myös useita, eri maista kotoisin olevia naisia, jotka ovat naimisissa suomalaisen kanssa ja haluavat keskustella ymmärtääkseen miehensä ja hänen perheensä tapoja ja ylipäätään suomalaista elämänmenoa. Vaikka avioliitto näillä naisilla olisi onnellinenkin (useimmilla on), joskus on kiva kysellä ja vertailla näkemyksiä. En ole osannut ajatella, että se olisi jotenkin heikkouden merkki.

• jore4

Niin, esitin kysymyksen palstan naisille. Miksi monikulttuurisuus tarkoittaa heille vain lähi-idän ja mustan afrikan kulttuureja.
      Tälläiseen johtopäätökseen tulee kun lukee palstan naisten kokemuksista miesten kanssa jotka Chom Chomia lukuunottamatta ovat kaikki joko lähi-idän, tai mustan afrikan edustajia.
      Mikä vetää tässä ilmansuunnassa puoleensa suomihoratsua?

• Tittelin Tuure

Ei mikään erityisesti. En viitsi tähän tilastoja kaivaa esiin, mutta eiköhän suurin osa suomalaisen naisen kanssa suhteessa olevista ole jostakin muualta, kuin noilta alueilta. Lähi-Idän ja Afrikan kansalaisten ja suomalaisten kulttuureissa on niin paljon eroja, että siitä syntyy ongelmia. Ongelmista taas kirjoitetaan tänne. Ongelmattomista suhteista ei kirjoiteta.

• alpha

Et sinä taida olla penaalin terävin kynä niin kuin joku jo tuolla aiemmin totesi. Miten kuvittelet että sinulle joku vastaa, kun lukee viimeisen lauseesi.

Ja miksi asia sinua niin kiinnostaa?

• 6ukk
        alpha kirjoitti:

Et sinä taida olla penaalin terävin kynä niin kuin joku jo tuolla aiemmin totesi. Miten kuvittelet että sinulle joku vastaa, kun lukee viimeisen lauseesi.

Ja miksi asia sinua niin kiinnostaa?

Tuo oli kai tarkoitettu jorelle, alias kale, alias litsis lätsis?

• Rahutu Tuhkatriinu
        6ukk kirjoitti:

Jore ehkä saisi sielulleen rauhan, jos ymmärtäisi miksi sen exä lahti mustan miehen matkaan.

• alpha
        6ukk kirjoitti:

Sille samalle, kyllä. Eikä varmaan nuo nimimerkit taida edes riittää. Sitä paitsi aloittajalla oli ihan muu aihe kun tämä jore tuputtaa omia juttujaan tarkoituksella.

• jore4
        alpha kirjoitti:

Sille samalle, kyllä. Eikä varmaan nuo nimimerkit taida edes riittää. Sitä paitsi aloittajalla oli ihan muu aihe kun tämä jore tuputtaa omia juttujaan tarkoituksella.

Surkeita ovat vajakkien yritykset ja aina samanlaisia. Mee hoitoon. Mulsu on vienyt eukkosi.
        Eivät tajua, että tyylikäs vinoilukin vaatii taitoa, taitoa joka heiltä puuttuu, Asiat voidaan tehdä joko tyylillä, tai tyylittömästi.
        Valitettavasti he osaavat vain tuon jälkimäisen tavan.

• Rahutu Tuhkatriinu
        jore4 kirjoitti:

Surkeita ovat vajakkien yritykset ja aina samanlaisia. Mee hoitoon. Mulsu on vienyt eukkosi.
        Eivät tajua, että tyylikäs vinoilukin vaatii taitoa, taitoa joka heiltä puuttuu, Asiat voidaan tehdä joko tyylillä, tai tyylittömästi.

Mutta miksi täytyy vinoilla? Siksi, että sua vituttaa musulmaanit, erityisesti afrikkalaiset.. Ja mistä muusta syystä voisi vituttaa, kuin että musulmaani on vienyt sulta naisen.Jos kertoisit asiasi, niin sua voitaisiin yrittää auttaa. Nyt vain piehtaroit itsesäälissä ja hakkaat päätäsi seinään.

• alpha
        jore4 kirjoitti:

Ensinnäkin ap haluaa tietää onko muita keskustelupaikkoja kuin tämä, joissa saisi rauhassa keskustella monikulttuurista suhteista ilman kaltaisiasi katkeroituneita vanhoja ukkoja ja toiseksi noi sinun katkeroituneet älynmöläykset eivät ole mitään tyylikkäitä, enemmänkin säälittäviä. Jos joku on vajakki, niin kyllä se vaan olet sinä.

• Raaka Watson

Kuten monet muut totesivat, ei muslimit ja afrikkalaiset ole mikään enemmistö suomalaisten naisten moku puolisoina. Tämä palsta, kuten niin monet muut vastaavat, on kieroutuneesti yliedustettuna moisten vajakkien toimesta. Se johtuu siitä että niillä naisilla on neljä vaihetta jota toistavat loputtomiin:
        Vaihe 1. Ovat mielettömän rakastuneita. Murjaani pitää saada Suomeen keinolla millä hyvänsä.
        Vaihe 2. Ovat mielettömän onnellisia. Huolimatta todisteita siitä että murjaani panee kaikkea kaksijalkaista herätyskellosta tikapuihin niin silmät pysyvät kiinni ja kaikki jotka vähänkään vihjaavat että jotain on tekeillä ovat rasisteja.
        Vaihe 3. Murjaani on jäänyt kiinni sikailuistaan ja klamottia tulee päivittäin mutta koska äpärä on pullautettu maailmaan on pakko pysyä suhteessa. Samoin pitää pitää yllä kulisseja koska totuuden tunnustaminen perheelle ja kavereille olisi aivan liian kova paikka.
        Vaihe 4. Erottu on. Jaloissa pyörii 1 - 2 äpärää. Helvetin katkeria, kyselevät kuinka murjaanilta saa oleskeluluvan pois kun oma fantasia on romahtanut ja murjaani on jo joko toisen vajakin luona tai tuonut sen oikean perheensä maahan. Itku ja hammasten kiristys on päivänselvää. Vannotaan että ei enää ikinä uutta murjaania mutta koska ei enää kelpaa normaali miehelle alkaa kierros alusta.
        Näin se menee ja nuo ovat pääosin ne vaiheet ja aiheet mitä täällä käsitellään. Eniten on vaiheessa 1 olevia.

• Timotei.
        Raaka Watson kirjoitti:

Kuten monet muut totesivat, ei muslimit ja afrikkalaiset ole mikään enemmistö suomalaisten naisten moku puolisoina. Tämä palsta, kuten niin monet muut vastaavat, on kieroutuneesti yliedustettuna moisten vajakkien toimesta. Se johtuu siitä että niillä naisilla on neljä vaihetta jota toistavat loputtomiin:
        Vaihe 1. Ovat mielettömän rakastuneita. Murjaani pitää saada Suomeen keinolla millä hyvänsä.
        Vaihe 2. Ovat mielettömän onnellisia. Huolimatta todisteita siitä että murjaani panee kaikkea kaksijalkaista herätyskellosta tikapuihin niin silmät pysyvät kiinni ja kaikki jotka vähänkään vihjaavat että jotain on tekeillä ovat rasisteja.
        Vaihe 3. Murjaani on jäänyt kiinni sikailuistaan ja klamottia tulee päivittäin mutta koska äpärä on pullautettu maailmaan on pakko pysyä suhteessa. Samoin pitää pitää yllä kulisseja koska totuuden tunnustaminen perheelle ja kavereille olisi aivan liian kova paikka.
        Vaihe 4. Erottu on. Jaloissa pyörii 1 - 2 äpärää. Helvetin katkeria, kyselevät kuinka murjaanilta saa oleskeluluvan pois kun oma fantasia on romahtanut ja murjaani on jo joko toisen vajakin luona tai tuonut sen oikean perheensä maahan. Itku ja hammasten kiristys on päivänselvää. Vannotaan että ei enää ikinä uutta murjaania mutta koska ei enää kelpaa normaali miehelle alkaa kierros alusta.
        Näin se menee ja nuo ovat pääosin ne vaiheet ja aiheet mitä täällä käsitellään. Eniten on vaiheessa 1 olevia.

Suurin osa suomalaisten naisten ulkkissuhteista on jonkun muun, kuin muslimin kanssa. Suurin osa muslimin kanssa olevista on tutustunut muslimiin Suomessa.
        Vain pieni osa on hakenut muslimin ulkomailta. Näistä taas suurin osa (joka varmaan on aika pieni ryhmä) keskustelee tällä palstalla. Mahtaakohan tämä mennä perille myös Kalelle, joka väittää, että suurin osa suomalaisten naisten ulkkissuhteista on juuri muslimien kanssa. Korjatkaa, jos olen väärässä.

• poliisi vielä kiinnostuu
        Rahutu Tuhkatriinu kirjoitti:

Mutta miksi täytyy vinoilla? Siksi, että sua vituttaa musulmaanit, erityisesti afrikkalaiset.. Ja mistä muusta syystä voisi vituttaa, kuin että musulmaani on vienyt sulta naisen.Jos kertoisit asiasi, niin sua voitaisiin yrittää auttaa. Nyt vain piehtaroit itsesäälissä ja hakkaat päätäsi seinään.

Kukas se apinoiksi, huoriksi nimittelee täällä toisen rodun naisia.

• hymypoika112
        alpha kirjoitti:

Ensinnäkin ap haluaa tietää onko muita keskustelupaikkoja kuin tämä, joissa saisi rauhassa keskustella monikulttuurista suhteista ilman kaltaisiasi katkeroituneita vanhoja ukkoja ja toiseksi noi sinun katkeroituneet älynmöläykset eivät ole mitään tyylikkäitä, enemmänkin säälittäviä. Jos joku on vajakki, niin kyllä se vaan olet sinä.

Tasokas suomalainen nainen avautuu tasokkaasti. hih*

• fanny.f
        Raaka Watson kirjoitti:

Raaka Watson kirjoittaa ihan just niinkuin asia on, nuo 1-4 vaiheet on niin todellisia tällä palstalla. En voinut lukea nauramatta, anteeksi, oli siinä totuus pakettia kerrakseen!

• kaikki hyvin

tilastoja katsoen olet täysin oikeassa, ei täällä piipitä se valtaväestö jotka ovat menneet kimppaa brittien ja ruotsalaisten kanssa jos muistan oikein kansallisuudet joiden kanssa suomalaiset naiset menevät naimisiin eniten. Suurin osa on onnellisesti kotona ja saattavat seurata tätä palstaa huvittuneena mutta eivät kitise koska ovat tehneet itselleen oikean valinnan.

• ronskii

Miten on oma monikulttuurisen suhteesi laita? Onko sinulla sellaista? Mitä muuten teet palstalla?

• .............
        ronskii kirjoitti:

Miten on oma monikulttuurisen suhteesi laita? Onko sinulla sellaista? Mitä muuten teet palstalla?

on munikulttuurinen suhde, niin?

• 18plus18

Ehkä en tosiaan vielä tarpeeksi selvästi tuonut julki sitä, ettei mulla ole valittamisen aihetta, jonka vuosi etsisin kanssasiskoistani jonkinlaista vertaistukea.
      Olen yksi niistä, jotka jo useamman vuoden tätä palstaa selaillut enemmän tai vähemmän säännöllisesti yön pikkutunteina, kun uni ei ole tullut ja mies kuorsannut vieressä.
      Hyvin yksinkertaisesti selitettynä tämän palstan meiniki ei jaksa enää edes hymyilyttää, saati sitten naurattaa. Jokaista oikeasti monikulttuurisessa suhteessa olevaa kohti täällä hilluu kymmenen katkeraa suomiukkoa trollailemassa ja alentamassa sekä haukkumassa naisia.

Joten, ensimmäisen ja viimeisen kerran päätin postata tänne, ehkä täältä internetin ihmeellisestä maailmasta olisi löytynyt joku, kuka olisi mut neuvonut paremmille apajille. Sad but true, tää vaan taitaa olla koko internetin ainut moku-foorumi.

• Raaka Watson

On ymmärrettävää ettei tule uni. On varmasti hermostuttavaa maata muslimin vieressä, varsinkin nyt kun iskivät taas ja tällä kertaa Pariisissa. En pysty edes kuvittelemaan millaista sinulla on. Vai kuuluuko niihin jotka tietävät ja pelkäät että poliisi tulee ovesta läpi millä hetkellä hyvänsä. Oli miten oli, skandaalihan siitä. Tosin usko minua naapurisi epäilevät jo, samoin sukulaisesi. No sellaista se on, valinnat näes.

• olet sairas!
        Raaka Watson kirjoitti:

On ymmärrettävää ettei tule uni. On varmasti hermostuttavaa maata muslimin vieressä, varsinkin nyt kun iskivät taas ja tällä kertaa Pariisissa. En pysty edes kuvittelemaan millaista sinulla on. Vai kuuluuko niihin jotka tietävät ja pelkäät että poliisi tulee ovesta läpi millä hetkellä hyvänsä. Oli miten oli, skandaalihan siitä. Tosin usko minua naapurisi epäilevät jo, samoin sukulaisesi. No sellaista se on, valinnat näes.

keravan reijo, eikö bisnekset luista?Pain nappia kovemmin.

• blvigucug
        olet sairas! kirjoitti:

keravan reijo, eikö bisnekset luista?Pain nappia kovemmin.

No mitä se meidän kovatuloinen kakan kirjoittelija akka taas vinkuu. Niin siis 80000 tuhatta maksat veroja, mitäs muita unia niitä oli viime yönä?

• Toivottavasti
        blvigucug kirjoitti:

No mitä se meidän kovatuloinen kakan kirjoittelija akka taas vinkuu. Niin siis 80000 tuhatta maksat veroja, mitäs muita unia niitä oli viime yönä?

Itseasiassa enemmän palkkatuloista ja firma maksaa vielä jotain päälle, vit.ttaako nyt vielä enemmän kun sun leijunta ei oikein kantanut?

• Kade?
        blvigucug kirjoitti:

Ja sukupuolikin meni väärin, v.ttu mikä idiootti

• buahahahhah
        Toivottavasti kirjoitti:

Itseasiassa enemmän palkkatuloista ja firma maksaa vielä jotain päälle, vit.ttaako nyt vielä enemmän kun sun leijunta ei oikein kantanut?

Buahhahahahhahhaha

• buhhahhahahah
        Kade? kirjoitti:

Ja sukupuolikin meni väärin, v.ttu mikä idiootti

Niin onhan sulla pipp.eli, mutta hametta käytät. Onko sulla jotain louskuteltavaa, miten ois naamatusten?

• 18plus18
        Raaka Watson kirjoitti:

En ole missään vaiheessa ilmoittanut mieheni kotimaata tai mitä uskoa hön harjoittaa, ekkö toi ollut jo tosi huono provo?

Nään niin mielessäni, miten suomalaisille tyypillisesti, keskivartalo-lihava mies, likainen liian pitkäksi kasvanut tukka karjala lippiksen alla istuu kieli keskellä suuta ja miettii mojovia vastauksia.
        Mulla on vinkki, käy pihalla, tai edes avaa ne verhot! Sieltä löytyy ihan oikeetakin elämää, sekä ihmisiä. Niille ei vaan voi puhua ihan samalla tavalla ;)

• 18plus18
        18plus18 kirjoitti:

En ole missään vaiheessa ilmoittanut mieheni kotimaata tai mitä uskoa hön harjoittaa, ekkö toi ollut jo tosi huono provo?

Nään niin mielessäni, miten suomalaisille tyypillisesti, keskivartalo-lihava mies, likainen liian pitkäksi kasvanut tukka karjala lippiksen alla istuu kieli keskellä suuta ja miettii mojovia vastauksia.
        Mulla on vinkki, käy pihalla, tai edes avaa ne verhot! Sieltä löytyy ihan oikeetakin elämää, sekä ihmisiä. Niille ei vaan voi puhua ihan samalla tavalla ;)

Ja olen pahoillani kirjoitusvirheistä. Ei, ne eivät johdu siitä että olen kouluttamaton Itä-Helsingin yh, minkä seuraavaksi joku olisi keksinyt.
        Vaan ainoastaan siitä, että olen koulussa ja hyvin kiireessä tihrustan menemään älypuhelimella :D

Mutta nyt on mennyt jo sen verran kovaa ja korkealta ohi aiheen, että mun on aika poistua takavasemmalle. Kiitos ja näkemiin.

• toimitusjohtajasi
        Toivottavasti kirjoitti:

Mikäs hiiri siinä vikisee? Minun tulot oli viimevuonna 1,2 miljoonaa.

• plus, plus

Niin kuin olet huomannut, että tämä on huono palsta kirjoittaa yhtään mitään omasta suhteestaan tai kysellä. Aina raaka Watson tai joku muu samanlainen kerkiää kommentoimaan alatyylisesti. Pakkohan sitä on olla muitakin keskustelupalstoja

• Heti valmis
        buhhahhahahah kirjoitti:

Niin onhan sulla pipp.eli, mutta hametta käytät. Onko sulla jotain louskuteltavaa, miten ois naamatusten?

Ihan millon vain, isot on puheet 100 hehtaarin mieheksi. Ajappa se Mersun raato Helsingin keskustaan ja kysele vähän tuloista niin saatat yllättyä. Voi naisparka joka on sun nyrkin ja hellan väliin joutunut, ei taida olla teillä yhteistä kieltä jolla kommunikoida. Sääliksi käy naisparkaa ja toivottavasti tajuaa ajoissa nostaa kytkintä.

Anna aika ja paikka

• Ja taas kuuma
        toimitusjohtajasi kirjoitti:

Mikäs hiiri siinä vikisee? Minun tulot oli viimevuonna 1,2 miljoonaa.

Täällähän on mennyt rajuksi keskustelut yön aikana, näyttää olevan pari järjellistä keskustelijaa ja yksi tai kaksi perushuutelijaa

• Raaka Watson
        18plus18 kirjoitti:

Ja olen pahoillani kirjoitusvirheistä. Ei, ne eivät johdu siitä että olen kouluttamaton Itä-Helsingin yh, minkä seuraavaksi joku olisi keksinyt.
        Vaan ainoastaan siitä, että olen koulussa ja hyvin kiireessä tihrustan menemään älypuhelimella :D

Mutta nyt on mennyt jo sen verran kovaa ja korkealta ohi aiheen, että mun on aika poistua takavasemmalle. Kiitos ja näkemiin.

No eipä täällä muut kuin muslimien patjat paljoa kysele. Siksi on enemmän kuin todennäköistä että olet sellainen. Ei tarvitse olla mikään Sherlock Holmes pystyäkseen tajuamaan sen.
        Ei muuten ole likaisia hiuksia eikä karjala lippistä. Eikä mikään muukaan osunut. Ulkona olen ollut joka päivä ja tänäänkin menen kunhan tästä herätään. Kello on vasta reilut 10 aamulla.

• kuuma taas
        Raaka Watson kirjoitti:

No eipä täällä muut kuin muslimien patjat paljoa kysele. Siksi on enemmän kuin todennäköistä että olet sellainen. Ei tarvitse olla mikään Sherlock Holmes pystyäkseen tajuamaan sen.
        Ei muuten ole likaisia hiuksia eikä karjala lippistä. Eikä mikään muukaan osunut. Ulkona olen ollut joka päivä ja tänäänkin menen kunhan tästä herätään. Kello on vasta reilut 10 aamulla.

Watson, viitsitkö katsoa tämän:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13271403

• Raaka Watson

• ei76er76
        Heti valmis kirjoitti:

Ihan millon vain, isot on puheet 100 hehtaarin mieheksi. Ajappa se Mersun raato Helsingin keskustaan ja kysele vähän tuloista niin saatat yllättyä. Voi naisparka joka on sun nyrkin ja hellan väliin joutunut, ei taida olla teillä yhteistä kieltä jolla kommunikoida. Sääliksi käy naisparkaa ja toivottavasti tajuaa ajoissa nostaa kytkintä.

Anna aika ja paikka

Nyt sitten palstan persut alkoivat ottamaan mittaa toisistaan kummalla on enemmän rahaa ja omaisuutta. Todella viihdyttävä palsta. Niitenhä pitäisi tavata naamatusten.

• hlvlvj
        Heti valmis kirjoitti:

Anna aika ja paikka

Siellä ku sä nyt kerjäät? Kellonajasta päätellen on taas ollut välitunti ja iskän puhelin lainassa.

Eiköhän se ole ihan sun oman kannalta hyvä ettei tavata.

• hehe....
        Heti valmis kirjoitti:

Anna aika ja paikka

Aika ja paikka vai älä nyt poju ala uhoileen, voi oikeasti vielä toteutua eikä se nyt sun kannaltasi olisi kovin viisas ratkaisu. Menehän pikku mul.kku nyplyttään ahdistukseesi nysääsi äläkä tule semmoisille uhoileen joille et pärjää.

• 456987-6
        hehe.... kirjoitti:

Aika ja paikka vai älä nyt poju ala uhoileen, voi oikeasti vielä toteutua eikä se nyt sun kannaltasi olisi kovin viisas ratkaisu. Menehän pikku mul.kku nyplyttään ahdistukseesi nysääsi äläkä tule semmoisille uhoileen joille et pärjää.

Taidat olla oikea kuumakalle. Montakohan kertaa olet vetänyt jotain turpiin ja saanut syytteet siitä.

• heheh...
        456987-6 kirjoitti:

Taidat olla oikea kuumakalle. Montakohan kertaa olet vetänyt jotain turpiin ja saanut syytteet siitä.

Nytkö alkoi jännittään?

• 456987-6
        heheh... kirjoitti:

Nytkö alkoi jännittään?

Mikä alkoi jännittää? Ai että saan sinulta turpaa vai? Ei minua jännitä mikään muu kuin se että onko huomenna pakkasta vai vesisadetta taas:-))
        Miksi muuten laitat aina n- kirjaimen sanan loppuun? Olet ilmeisesti joku maalaistollo jostain Tampere- Turun seudulta. Jos saan hieman oikoa sinua, niin se kirjoitetaan oikeaoppisesti jännittää.

• hehehehehenn
        456987-6 kirjoitti:

Mikä alkoi jännittää? Ai että saan sinulta turpaa vai? Ei minua jännitä mikään muu kuin se että onko huomenna pakkasta vai vesisadetta taas:-))
        Miksi muuten laitat aina n- kirjaimen sanan loppuun? Olet ilmeisesti joku maalaistollo jostain Tampere- Turun seudulta. Jos saan hieman oikoa sinua, niin se kirjoitetaan oikeaoppisesti jännittää.

Nytkö aloit sitten hinaan tuttuun tyyliisi kielioppia peliin? Vieläkö oppisit ymmärtään lukemaasi.

• heissulivei vaan
        hehe.... kirjoitti:

peukutit itseäs?

• mitä sinä itkeä

peukutit itseäs?

Pekutit sit ryppyreikääsi?

• 789123-7
        hehehehehenn kirjoitti:

Nytkö aloit sitten hinaan tuttuun tyyliisi kielioppia peliin? Vieläkö oppisit ymmärtään lukemaasi.

Kaikkihan sen huomaa ettet raukka kuumakalle osaa kirjoittaa ja lukemisessakin taitaa olla puutteita. Se kirjoitetaan jännittää ei jännittään. Hinaa ei hinaan jne.

• joko löysit?
        789123-7 kirjoitti:

Kaikkihan sen huomaa ettet raukka kuumakalle osaa kirjoittaa ja lukemisessakin taitaa olla puutteita. Se kirjoitetaan jännittää ei jännittään. Hinaa ei hinaan jne.

Ja minä arvaan kenellä ei ole töitä;)

• 67658736-9
        joko löysit? kirjoitti:

Ja minä arvaan kenellä ei ole töitä;)

Aina voi arvailla;-)
        Jännittää ei jännittään, hinaa ei hinaan.

• vaihtoehdot
        67658736-9 kirjoitti:

Aina voi arvailla;-)
        Jännittää ei jännittään, hinaa ei hinaan.

Työtön vai työtön, eikö totta, että työtön?

• terrormadrass

Mee terroristifoorumille purkaan tuntojas.

• ............……

Sinä voisit menmö, ja opetella kirjoittamaan, englantihan sulta ei suju ollenkaan.. Älä siis yritä edes... Ppetteli suomikin ihan ensin..

• terrormadrass
        ............…… kirjoitti:

Sinä voisit menmö, ja opetella kirjoittamaan, englantihan sulta ei suju ollenkaan.. Älä siis yritä edes... Ppetteli suomikin ihan ensin..

Osaatko toista kotimaista, tyhjäpää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe