Ihana päästä taas "touhuaan" uuden nopean yhdynnän merkeissä vaikka oma emäntä ei vissiin pitäis toiminnastani mut eihän sen tarvi tietää. (pikkujoulun tarkoitus).
syödään ja ..
3
1017
Vastaukset
- Pena
Sinulla, hyvä Töpsy, on arvot hieman hukassa! Pikkujoulun tarkoitus ei todellakaan ole vieraissa käynti! Jospa tänä pikkujouluna kokeilisit jotakin uutta: Älä käy vieraissa! Voisithan tällä kertaa yrittää piristää seksielämääsi emännän kanssa. Kokeilkaa jotain uutta yhdessä! Näin kenellekään ei tule paha mieli!
- Mies.
Juu. jätäppä tänävuonna pikujoulut vähemmälle. Tuu kesken kekereitä Kotiin kokeilemaan jotain uuta ja jänää emännän kenssa. Riisu se ilkosilleen ja köytä kunnolla kiini sängyn päätyihin. Ridet levälään teutysti. Sittenn mene aukaisemaan ulkoovi ja kutsu työkaverisi pikkujouluita sisään. Pankaa porukalla railakaasti muijaa. Saa kerränkin kunnolla parua ja yhtaikaa joka reikään.
- tuija
Mies. kirjoitti:
Juu. jätäppä tänävuonna pikujoulut vähemmälle. Tuu kesken kekereitä Kotiin kokeilemaan jotain uuta ja jänää emännän kenssa. Riisu se ilkosilleen ja köytä kunnolla kiini sängyn päätyihin. Ridet levälään teutysti. Sittenn mene aukaisemaan ulkoovi ja kutsu työkaverisi pikkujouluita sisään. Pankaa porukalla railakaasti muijaa. Saa kerränkin kunnolla parua ja yhtaikaa joka reikään.
Näin ajattelee sairas mieli!
En haluaisi törmätä sinuun missään, varsinkaan pimeällä kujalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416