noniin sovitaampa aika nii kokoonnutaan porukalla :)
NIVALAN LENTOKENTÄLLE
14
233
Vastaukset
- mikkojani
Lauantai iltana ja p-paikalle teollisuuskylän kohdalle.
- kossi16
ootko minkäikäne/kokonen?
- kossi16
kossi16 kirjoitti:
ootko minkäikäne/kokonen?
ja mihi aikaa illasta ja mistä sut tunnistaa?
- p-paikalla
Eilen vanhemman miehen kanssa juteltiin mukavia ja samalla runkattiin toisiamme. Pakkanen oli, mutta intohimoisen kivaa oli.
tuuria pitää oll, että sattuu kohdalle. Se ennen lentokenttää p-paikka on parempi
Olisko 14.-15 kiinnostuneita.
- kossi16
Keskiviikkona 17:00?
Taidan olla siellä vasta 21.40.
Olen epätoivoisesti vielä matkalla. Ehkä2148. Millaset pelivehkeet sulla?
- kossi16
En pystynyt olemaan kauaa.. perus 15-16 senttinen siistitty
- erec
kossi16 kirjoitti:
En pystynyt olemaan kauaa.. perus 15-16 senttinen siistitty
Nyt ketään?
- erec
erec kirjoitti:
Nyt ketään?
Pari tyyppiä käyny mutta olisitta tullu autoon asti.
- kossi16
erec kirjoitti:
Pari tyyppiä käyny mutta olisitta tullu autoon asti.
Kerroppas mite homma toimii jos tuun sinne nii mistä tiiän että sielä on vetokavereita eikä joitai randomeita?
- erec
kossi16 kirjoitti:
Kerroppas mite homma toimii jos tuun sinne nii mistä tiiän että sielä on vetokavereita eikä joitai randomeita?
Ei täällä ole randomeita..
- kossi16
erec kirjoitti:
Ei täällä ole randomeita..
Millon seuraa tarjolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164