Vaikka voitettiinkin Pelicans. Lähinnä säälittää. Lahtelaisten valmentaja sanoi, että hän oli odottanut, koska romahdus tulee. Nyt sitten Hämeenlinnassa tuli.
Toivotaan, että saavat itsensä kasaan. Ettei koko loppua runkosarjasta jouduta katseleen vastaavia teurastuksia.
HPK:n mahdollinen hyvyys, johon tietenkin itse uskon, mitataan torstaina Porissa ja lauantaina Lappeenrannassa.
Nimittäin jos laskeutuvat jäänpinnalle ja pystyvät vielä voittamaan Ässät ja Saipan, niin sitten näyttää tässä vaiheessa hyvältä.
Mutta vuosikausia pelejä katseltuani: Ei olla vielä joulussakaan. Ja pudotuspeleissä sitten vasta katsotaan ne kovat joukkueet.
Ei naurata
EtelänVaris
2
194
Vastaukset
Rökälevoiton huono puoli on sen mukanaan tuoma leijuminen, jossa työnteko voi unohtua. Tässä pitää valmentajan olla hereillä ja huolehtia siitä, että valmistautuminen seuraaviin otteluihin sujuu hyvin.
Entäpäs positiiviset puolet, HPK takoi maaleja laajalla rintamalla. Onnistumiset tahtovat kasautua tähtipelaajille, joten jokainen osuma, joka tuli ns puurtajapuolen pelaajille, antaa heille paljon potkua seuraaviin otteluihin. Joukkuehenkeä onnistumiset kasvattaa.
Saas nähdä millaisen Pelicans-joukkueen Kärpät saa vastaansa.- 12-3
ei paljoo naurata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164