onko dragunov hyvä

aloittelija

19

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omglolxD

Osta suoraan se missä on tähtäin mukana jos ostat. Ei mikään hirvee hyvä, kokemusta on enkä pelissä melkein keneenkään osunut... Jos aiot virittää niin sit joku ihan muu ase :D ja toi piippu mun mielestä painaa enemmä kun runko niin painaa alemmas aika paljon... 1/5

• aloittajaaa

No olisiko tämä hyvä viri pohja aatelin jonkun m160 laittaa jonkin ajan päästä

• aloittajaaa

• aloittajaaa

• Minä

Osta joku Wellin MB-01 ja viritä sitä...

• Dragunovi huono viritettäväksi. Lataus kauhva ei ole järin suuri ja se tuotta tuskaa jo m160... Welli melkeimpä viritykseen. Jos taas Dragaa haluat niin Sähköinen semmoinen sitten.

• 16+5=20

Täh? SVD huono viritettäväksi?
        Halvat palkat ja tiivistämällä vakio n. m150 jousen sain aseesta yli 3J tehoja 0.4g kuulalla, airsoftpro:n hoppiyksiköllä, vakiokumilla ja madbullin 509mm 6.03mm piipulla. Hetken kun tottuu niin ei tuo lataus ole kovinkaan ihmeellistä ja m140 tasoisella jousella palajon kevyempi eikä tarkkuus saatika kantama heikkene lainkaan. Osat on halpoja ja oma ampuu tolla MB:n piipulla ja ir hopilla n. 80m asti ja 60m asti saa paukuteltua pään kokoista kasaa.

Itse nimenomaan ihastuin SVD:hen, helppo työskennellä/purkaa jne ja osat halpoja. On kyllä useampi kunta modeja tungettu tohon, mutta kyllä tosta saa pienellä vaivalla aivan unelmatygin.

• 16+5=20 kirjoitti:

Halvat palkat ja tiivistämällä vakio n. m150 jousen sain aseesta yli 3J tehoja 0.4g kuulalla, airsoftpro:n hoppiyksiköllä, vakiokumilla ja madbullin 509mm 6.03mm piipulla. Hetken kun tottuu niin ei tuo lataus ole kovinkaan ihmeellistä ja m140 tasoisella jousella palajon kevyempi eikä tarkkuus saatika kantama heikkene lainkaan. Osat on halpoja ja oma ampuu tolla MB:n piipulla ja ir hopilla n. 80m asti ja 60m asti saa paukuteltua pään kokoista kasaa.

Itse nimenomaan ihastuin SVD:hen, helppo työskennellä/purkaa jne ja osat halpoja. On kyllä useampi kunta modeja tungettu tohon, mutta kyllä tosta saa pienellä vaivalla aivan unelmatygin.

Voihan nuita joo virittää mutta kannattaako? Ei. Welli käy halvemmaksi ja hyödyllisemäksi. Vielä tua AIMin versio on huonompi laadultaan kuin A&K.. Viripohjaksi kannattaa aina katsoa ase mikä on jo mahdollisimmat tukeva rungolta... Mitä nua Dragat taasen ei ole...

• aloittajaaa
        16+5=20 kirjoitti:

Tietääkö kukaan että kumpi ampuu ilman virejä pidemmälle kun ei ole sitten heti rahaa alkaa virittämään

• 12+9=20
        aloittajaaa kirjoitti:

Tietääkö kukaan että kumpi ampuu ilman virejä pidemmälle kun ei ole sitten heti rahaa alkaa virittämään

Kieltämättä tuo kädemsija vähän rutkua, mutta kaikki ruuvit kaikkien virien ja muokkausten jälkeen ruuvilukitteella kiinni ja DIY shimmejä sinne sun tänne, nyt tuossa SVD:ssä ei heilu mikään muu kuin tähtäin, liipaisin ja lipas. Ja AIM:n SVD:stä en tiedä, oma oli A&K:n. Lienee kuitenki loppupeleissä aika sama, vai?

Ja ilman virejä noi on kyllä aika epätarkkoja kaikki. Ihan oikeasti, ei pultit ole mitään ihmeellisiä. Sähköaseet 20rps @ 1.6J @ rhop @ 0.3g kuulat => 70m kantama.

Vakio pultit OIKEASTI kuraa, mutta SVD halpa virittää.

• aloittajaaa
        12+9=20 kirjoitti:

Kieltämättä tuo kädemsija vähän rutkua, mutta kaikki ruuvit kaikkien virien ja muokkausten jälkeen ruuvilukitteella kiinni ja DIY shimmejä sinne sun tänne, nyt tuossa SVD:ssä ei heilu mikään muu kuin tähtäin, liipaisin ja lipas. Ja AIM:n SVD:stä en tiedä, oma oli A&K:n. Lienee kuitenki loppupeleissä aika sama, vai?

Ja ilman virejä noi on kyllä aika epätarkkoja kaikki. Ihan oikeasti, ei pultit ole mitään ihmeellisiä. Sähköaseet 20rps @ 1.6J @ rhop @ 0.3g kuulat => 70m kantama.

Onko sinulla tämä dragunov ja luinka paljon siinä on kantamaa ilman virejä.
        http://www.milgear.fi/fi/product/svd-a-k-svd-metallinen/1725

• aloittajaaa
        12+9=20 kirjoitti:

Kysymys kuuluu kumpi on paremi well warrior mb 01 vai a&k dragunov en tiedä kumman ostaisin aikomiksena olisi virittää aseta kun on siihen rahaa

• Eeba
        aloittajaaa kirjoitti:

Kysymys kuuluu kumpi on paremi well warrior mb 01 vai a&k dragunov en tiedä kumman ostaisin aikomiksena olisi virittää aseta kun on siihen rahaa

Ite ottaisin mb01

• omglolxD

mb01. Ei vakuuta toi dragunov paljoo... itel jos ois kunnol rahaa ja oisin ostamassa dragunovii niin ostaisin sähköaseena sen ja sitä virittelisin... pulttina mb01 paljon mieluummin kuin tää svd

• 14+20=33

Joo siis toi wellin l96 parempi pohja, toi 80m tolla A&K:n SVD:llä about maksimi kantama mitä itse saan tuosta, l96:n saa ampumaan jotain 90-100m luokkaa, jokseensin virit maksaa vähän enempi. Mutta halvempi kiikari taasen kompensoi, kun pospi maksaa sen 150-200e. Ja kevyempi ladata jne.

Eli L96 on parempi pohja, mutta pointtini oli se, että tosta SVD:stä saa oikeesti todella hyvän ja toimivat aseen, ja pirusti nätimmän kun l96:sesta, kun on puuosat ja pospi tai muu vastaava venäläisoptiikka

• Welli tottakai. Dragojen suurin miinus on tua suhteellisen lyhyt latauskahva joka tekee latauksesta jäykän ja aika rimpulan oloisia kaikki nua halvemmat SVD. PSO 1 tähtäin maksaa sen 100€-200€.

Jos SVD haluaa niin silloin melkein KA Sähkö tai jos on varaa niin Real Swordin sähkö mikä sitten maksaakin.

• 11+13=23

Joo RS SVD tottakai, mutta itsekkin olen tuota sähkö SVD:tä ajatellut, ja cyma tuossa päälimmäisenä mielessä. Mutta oi sinä suurempi, onko kokemusta miksi KA:n SVD eikä cyman? Itse ainakin fanitan Cyman kalasseja niiden erinomaisen hintalaatusuhteen takia ja ajattelin Cyman SVD:n olevan parempi, vaikka tekeehän se KA myös laatupyssyjä.

Mutta saisko perustelut miksi KA > Cyma SVD?

• 11+13=23 kirjoitti:

Joo RS SVD tottakai, mutta itsekkin olen tuota sähkö SVD:tä ajatellut, ja cyma tuossa päälimmäisenä mielessä. Mutta oi sinä suurempi, onko kokemusta miksi KA:n SVD eikä cyman? Itse ainakin fanitan Cyman kalasseja niiden erinomaisen hintalaatusuhteen takia ja ajattelin Cyman SVD:n olevan parempi, vaikka tekeehän se KA myös laatupyssyjä.

Mutta saisko perustelut miksi KA > Cyma SVD?

KA:n laadunvalvonta ja laatu on hiukkasen parempi kuin Cymalla. KA vakio sisukset ovat paremmat kuin Cymalla.

• SVD <3

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe