Jokin aika sitten mieheni kertoi että eräs mies oli saanut vatsaoireisiin masennuslääkkeitä ja kuulemma oli ottanut ja tepsinyt. Nyt osui silmiin juttu jossa kerrottiin masennuslääkkeitä käytettävän myös naisten vaihdevuosivaivoihin. Tokaisin miehelleni että kohta ei tarvita kuin masennuslääkkeitä ja auttavat kaikkiin vaivoihin :D
Kevennystä tähän kaikkeen :D
3
147
Vastaukset
- Artsi7
Mun vatsaoireita hoidettiin ripulina 3 kk. menin todella huonoon kuntoon. kunnes kunnanlääkäri sano et sullahan on vakava ahdistus-paniikki.
Kuinka venlafax toimii?- Toiveikas10
Muutama päivä vasta takana. Välillä öklö olo mutta pärjäilen ja yritän viettää normaalia elämää. Periksi ei nimittäin anneta ja viime perjantainakin uhkasin kohtaloa yksin ja lähdin 50km päähän kaupunkiin ostoksille ruuhkaan alennusmyynteihin ja hyvinhän se meni kun päätin että mä hallitsen paniikkia eikä se mua :D
- artsi7
Sen mä muistan Venlafaxista et se toi itseluottamusta ja pelot hävisi ja tuli positiiviset unet. 2-3 viikon jälkeen alkoi huomaamaan vaikutuksen. Lievä väsymys ja energiatasot putos jonkun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667