Moi olen 13 vuotias poika Ja minun nännit ovat olleet nyt noin reilut puoli vuotta sn kosketustarat ja nännit pullottaa. Nännin alla ns kova levymäinen kudos. Harrastan urheilua 6 kertaa viikossa ja teen kotona päivittäin omatoimista harjoittelua. Vähän noloa kun itsellä tuommoisen 1-3 senttiä korkeat nännit.....Olen huolestunut asiasta ja haluaisin että joku kertoisi mikä ok ongelma:)
isot nännit
nännit
1
237
Vastaukset
- 1+1
kuuluu hormonaalisiin muutoksiin ihmisen kasvaessa lapsesta aikuiseksi, menee ohi ajan kanssa, jos ei mene, niin käy puhumasta siitä vaikka terveydenhoitajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316