Kävi moka,vaihdoin laturin veneeseen ja käynnistin koneen. No eihän se ladannut ja ajattelin että psakan möivät. Hieman seuraavana aamuna (huh huh) tutkin ja kas,kas herätejohto oli irti. Siinä ei aika riittänyt tutkia ja käynnistellä enempiä kun oli kiire kapitalismin rattaita pyörittämään..toimisikohan tuo laturi vielä jos pistäis sen herätepiuhan kiinni? Vai onko se taas uhrattava 60e oppirahojen piikkiin? Jos jotain kiinnostaa niin koneena on valmetin "huippu"-diesel ja laturissa tehoja jos se enää toimii 45A.
Rikoin laturin?
5
282
Vastaukset
- Höh !
Ei se mikskään mee tyhjää pyöriessään.
- komppaus
Toimii ja jos ei toimi niin ei oo tosta kii
- jotain hyvääkin
LUin ensin että rikoin laiturin. Voit olla iloinen: laturin korjaaminen on pienempi juttu.
- Pilkun tökkijä
Se oli siellä saimaalla vai missä sen nyt olikaan se laitureiden rikkoja sillä jahdillaan. Täysin er juttu kuin joku pikku valmetin laturi...
No ihan varmasti toimii. Ei laturi niin pöljästi ole suunniteltu. Herätejohto on sarjassa laturin varoitusvalon kanssa. Se lamppu rikkoutuu joskus eikä se laturia tuhoo.
Laita johto kiinni ja homma on OK...
Laturin varsinainen tuho saadaan aikaan katkaisemalla pääkytkin moottorin käydessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906