battlefield 4 premium

mie6

eli ostin tuon premium version. mistä nuo lisäosat löytyy, pitääkö ne ladata jotenkin erikseen.jos niin mistä?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Playstation store.

• Mikkohan se

Jos kyse on PC-versiosta, niin Origin/Battlelog päivittää automaattisesti pelin jossa tulee mukana ne lisäosat eli erikseen ei tarvitse lähteä latailemaan mitään.

• Vai olisko pleikkari?

Asiasta enempää tietämättä heitän villin arvauksrn että kyse saattaisi olla playstation-versiosta.

• Hidalgoo
        Vai olisko pleikkari? kirjoitti:

Asiasta enempää tietämättä heitän villin arvauksrn että kyse saattaisi olla playstation-versiosta.

Battelfield kyllä myös xbox

• Villiä arvausta jatkuu
        Hidalgoo kirjoitti:

Battelfield kyllä myös xbox

Niin on joo. Ja niille on omat palstansa, tämä palsta on Pleikkarille. Oletettavaa on että kun kysyjä esittää pleikkaripalstalla kysymyksen niin kyse on silloin pleikkaripelistä, ei xbox- tai pc-pelistä.
        Toki näistä voisi jo erotella ps3- ja 4-versiot omien otsikoiden alle, samoin myös xbox-palstan kohdalla.

• Raavi mun selkää
        Villiä arvausta jatkuu kirjoitti:

Niin on joo. Ja niille on omat palstansa, tämä palsta on Pleikkarille. Oletettavaa on että kun kysyjä esittää pleikkaripalstalla kysymyksen niin kyse on silloin pleikkaripelistä, ei xbox- tai pc-pelistä.
        Toki näistä voisi jo erotella ps3- ja 4-versiot omien otsikoiden alle, samoin myös xbox-palstan kohdalla.

"Oletettavaa on..."

Muistetaan kuitenkin, että oletus on oletus eikä se ole tiedon väärti.

• En raavi
        Raavi mun selkää kirjoitti:

"Oletettavaa on..."

Muistetaan kuitenkin, että oletus on oletus eikä se ole tiedon väärti.

Se on sitten kysyjän häpeä jos ei saa kyssäriään oikeaan paikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe