melkein vuosi ilman chattia ja tätä palstaa

Jaahas jokohan olisi taas aika aloittaa chattailu kesän tauon jälkeen. Joku kevyt "tappelu" hakkuuakeallakin voisi jo maistua :-)
Vanhoja tuttuja näkyy edelleen olevan tällä palstalla. esim: Zeireeni, MillaN, Jermu, Stoneman, NurinperiN, Simanainen, Lilli-65, Savolainen, Waffen-ss, ~X~, EIIen Etc...
Jaahas noh saas nähdä muistaako mua nyt sitten kukaan tai riittääkö salapoliisin taidot selvittämään tämän "pelin" eli millä nikillä aikoinaan aika aktiivisesti kirjoittelin?
Vieläkö palstan kirjoittajat chattailevat Huuhaa huoneessa?

27

2273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Sekunnin olet ollut palstalla ja kaiken olet jo nähnyt...Otatko pitsaa a la documente?

• Ainahan Pizza maistuu. Heh Heti kuittasit voiton Nikin tunnistamisesta.

• Jermu
        Lionheart38 kirjoitti:

Ainahan Pizza maistuu. Heh Heti kuittasit voiton Nikin tunnistamisesta.

Kuis on hurissut muuten. Mulla on ollut onkelmia sen valkean kepin ja kuulolaitteen pariston kanssa..Pyrkii siis ihan mahdottomasti hurisemaan.

• Jermu kirjoitti:

Kuis on hurissut muuten. Mulla on ollut onkelmia sen valkean kepin ja kuulolaitteen pariston kanssa..Pyrkii siis ihan mahdottomasti hurisemaan.

Kesä meni kolisten ja ......, vaan sitten tulikin talvi ja pakkaset. Taidankin tässä jumittua tähän koneen ääreen odottelemaan taas uutta kevättä.

• nikitön palstan seuraaja

tunnistan! Minä alan oppia, eihän tässä ole tullut palstaa seurattuakaan kuin pari vuotta. Ja juuri luopumassa seuraamisesta, kun tulee tuttuja nikkejä uudelleen kehiin. Hei agentti!

• Arvelinkin aluksi, että olisiko samasta henkilöstä kyse, mutta jätin sitten yhdistämättä, kun aina ei voi tietää.

Lionheart38 kirjoitti:

Arvelinkin aluksi, että olisiko samasta henkilöstä kyse, mutta jätin sitten yhdistämättä, kun aina ei voi tietää.

ei, älä yhdistä, et sinä minnuu tunne, kun en ole kirjoitellut vaan lueskellut mitä nyt nyt ykskaks tänään aloin ihmetellä tätä palstaa ääneen tai siis kirjoittamalla ihmetellä...huh. Tarttuuko täältä jotain ihmeellistä, kun alkaa kirjoittamaan, niin ihan ihmeellistä solkkausta onkin kohta ruudulla?! Parasta tyytyä lukemaan vaan.. vai pitäiskö keksiä nikki ja ruveta sekoilemaan palstalla?

• ZeireeNi
        nikitön palstan seuraaja kirjoitti:

ei, älä yhdistä, et sinä minnuu tunne, kun en ole kirjoitellut vaan lueskellut mitä nyt nyt ykskaks tänään aloin ihmetellä tätä palstaa ääneen tai siis kirjoittamalla ihmetellä...huh. Tarttuuko täältä jotain ihmeellistä, kun alkaa kirjoittamaan, niin ihan ihmeellistä solkkausta onkin kohta ruudulla?! Parasta tyytyä lukemaan vaan.. vai pitäiskö keksiä nikki ja ruveta sekoilemaan palstalla?

sulla ole jo nikki? :)

ZeireeNi kirjoitti:

sulla ole jo nikki? :)

tarkoitin sellaista lyhempää, tunnistettavampaa nikkiä, jonka vois vaikka rekisteröidä. Tämä nyt oikein ole mikään nikki, kauhea raahattava vaan, jos joka juttuun meinaa sen kirjoittaa. Jos lyhentäis vaikka muotoon; Nipase. Oiskohan hyvä?

• ZeireeNi
        nikitön palstan seuraaja kirjoitti:

tarkoitin sellaista lyhempää, tunnistettavampaa nikkiä, jonka vois vaikka rekisteröidä. Tämä nyt oikein ole mikään nikki, kauhea raahattava vaan, jos joka juttuun meinaa sen kirjoittaa. Jos lyhentäis vaikka muotoon; Nipase. Oiskohan hyvä?

joo, se oliski hyvä..

• Nipase
        ZeireeNi kirjoitti:

joo, se oliski hyvä..

Nytpä sitten meikä on virallisesti rekisteröity. Mutta toimiiko tämä sivu rekattuna näin hitaasti vai mikä vika tällä välin on tullut? En meinannut päästä millään kirjoittamaan, ennen rekisteröintiä ei mitään ongelmaa.

• ZeireeNi

ässäkkä.. :)

aika harvoin chatissa ollaan.. ainakaan minä, ku ei sinne tuu ikinä ketään sillon, ku ehdottaa :P

• Noh jospa se huuhaa huone virkistyisi tässä talven tultua.

• ZeireeNi
        Lionheart38 kirjoitti:

Noh jospa se huuhaa huone virkistyisi tässä talven tultua.

mistäs aiheesta haluat alkaa tappeleen ja kenen kanssa? olen valmiina.. kenttäkypäräkin löytyy työn puolesta.. :D

• ZeireeNi
        ZeireeNi kirjoitti:

mistäs aiheesta haluat alkaa tappeleen ja kenen kanssa? olen valmiina.. kenttäkypäräkin löytyy työn puolesta.. :D

niin ja turvakengät myös.. :P

• ZeireeNi kirjoitti:

ennen tappelun aloitusta pitäs varmaan muodostaa joukkueet. Vai pitäskö antaa sattuman ratkaista, doh silloin taas joukkueista voisi tulla epätasapainoset, mutta eihän se ole ennenkään haitannut. *muistelee* viime talvisotaa taispa joku eurooppatiimin naispuolinen pelaaja käydä yksin sotaa välillä kaikkia muita joukkueita vastaan

• ZeireeNi
        Lionheart38 kirjoitti:

ennen tappelun aloitusta pitäs varmaan muodostaa joukkueet. Vai pitäskö antaa sattuman ratkaista, doh silloin taas joukkueista voisi tulla epätasapainoset, mutta eihän se ole ennenkään haitannut. *muistelee* viime talvisotaa taispa joku eurooppatiimin naispuolinen pelaaja käydä yksin sotaa välillä kaikkia muita joukkueita vastaan

mitään joukkueita ruveta muodosteleen, hutkitaan vaan menemään.. tai no emmä tiiä, jaksaako tässä alkaa millekään, ku ei oo ketään kunnon vastusta kenestäkään :)

• Jermu
        ZeireeNi kirjoitti:

mitään joukkueita ruveta muodosteleen, hutkitaan vaan menemään.. tai no emmä tiiä, jaksaako tässä alkaa millekään, ku ei oo ketään kunnon vastusta kenestäkään :)

Toi oli paha! Jokohan tästä tappelukset alkaa...

• ZeireeNi
        Jermu kirjoitti:

Toi oli paha! Jokohan tästä tappelukset alkaa...

taidan siirtyä syrjään ja alkaa virkkaan vaikka pöytäliinaa..

täällä on ollut jo muutaman kuukauden todella tylsä meininki, että se on vieny kaiken mielenkiinnon veks.. ei tätä palstaa pysty enää seuraan oksentamatta.. sori..

keskityn mielummin järkevämpään juttuseuraan muilla palstoilla.. :)

• uutta lihaa

tässä jo tarvitaankin. Tai ainakin hyvin riippunutta. Kyllästyttikin jo huudella muille "mielenkiintoisille" raapustelijoille.

• Vielä kauemmin pois...

Muistatko Alinaa? Jos olet se keneksi tuumin voisit vaikka muistaakin, tai no hitto sun pitäisi muistaa! *wink*

• Lilli-65

*heilauttaa kättään*..moron :D
      Itseasiassa miul o paremmat blues-linkit *wirnuu*, ettäs tiijät!! :b

• laitapppppas heti ne näkyviin tänne. Ei tollasta tietoa saa pihdata. *heti oon torumassa*

• merliNella

mielikuva on..Tai en ole varma..:D
      Kevättalvella kai olit täällä?

No, moi vaan:)

• Ässä perhana siinä. Olisit ottanut CIA:n mukaasi.
      Älä väitä, kyllä sinä koko kesän olet tänne kurkistellut?:)

• Hihittelijä

Tänä iltana huuhaalle? Onko tulijoita?

• Jermu

Tulemme siis kaikki...eli nyt!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe