Hei
kaipaan rehellisiä,luotettavia pitkäaikaisia ystäviä lahden läheltä.olen kohta 35v ja kahden pojan naimisissa oleva äiti.pojat 9 ja 7v.ystäviä joiden kanssa käydä lenkillä,kahvilla tai muuten pitää hauskaa.ystävä joka hyväksyy minut vikoineen ja puutteineen.sairastuin masennukseen ja jotku katosi ku tuhka tuuleen
ystäviä
6
141
Vastaukset
- lkjuytres
Äideillä ei ole aikaa tai tilaa tosiystävälle. "Ystävyys" tulee aina päättymään koska yhteiset tapaamiset on niin vaikea järjestää. Äidit puhuvat vain lapsista, ei sitä jaksa kovin pitkään kuunnella.
- Näin
Joo ja siihen päälle vielä mies ja työ, ei sitä aikaa "ystäville" jää. Ystövyydet hiipuu väkisinkin tuttavuus/kaveriasteelle.
- pikkumyy99
Kyllä mulla on ystäviä, mutta eihän niitä koskaan liikaa ole.en ole mikään erakko tai yksinäinen.
pikkumyy99 kirjoitti:
Kyllä mulla on ystäviä, mutta eihän niitä koskaan liikaa ole.en ole mikään erakko tai yksinäinen.
Mulle voisi kirjotella, kavereita ei ole liikaa. Olen 35v ja asustelen Lammilla ja olen myös kahden pojan äiti 8v ja 2,5v. Muutin tänne Lahdesta ja käyn usein siellä. piri-@suomi24.fi
- pikkumyy99
neito1 kirjoitti:
Mulle voisi kirjotella, kavereita ei ole liikaa. Olen 35v ja asustelen Lammilla ja olen myös kahden pojan äiti 8v ja 2,5v. Muutin tänne Lahdesta ja käyn usein siellä. piri-@suomi24.fi
Yritin laittaa sähköpostia, mutta jostain syystä
Se ei lähettänyt sitä
Kiva olisi saada uusia ystäviä, niitä ei oo koskaan liikaa☺
Jos laitat oman sähköpostisi voin laittaa viestiä :) Minun osoite pitäisi tossa olla oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864