herpes ja suuseksi

tautinen

Olen nainen ja minulla on genitaaliherpes. Uskallatteko te muut herpeksen kantajat antaa kumppaninne antaa teille suuseksiä? Näin naisena en pysty mitään kortsuakaan vetämään päälle..

Ja vielä toinen juttu. Tartuntani on aika tuore vielä, se on oireillut vasta kaksi kertaa. Kumpanakaan kertana en ole näyhnyt emättimessä näppylöitä, ainostaan kutiavia alueita jotka ovat haavautuneet. Gynekologi sanoi kyllä että tapaus on selvä herpes. Onko teillä muilla aina ihan selviä näppylöitä?

8

1906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninka

Selkeitä näppylöitä on ollut. Eikö tuo nyt kannattaisi varmistaa, eikös sitä voi tutkia löytyykö haavaumista herpesvirusta, meinaan tommoset oireethan sopii vaikka pahaan hiivatulehdukseen?

• Ninka

Ekaan kysymykseen vastaan että kyllä suuseksiä, paitsi kun herpes oireilee. Mutta oonkin saanut ton taudin miesystävältäni, joten samapa tuo. Muuten en tiedä.. kaipa seksielämä loppuu tyystin sitten kun tää suhdekin :/.

• viiiiu

Ei sen välttämättä tarvi herpekseen loppua. Itsekin sain herpeksen yhen illan typerän toilauksen seurauksena kuus vuotta sitten. Nyt olen viitisen vuotta seurustellut ja vajaa pari vuotta sitten jätettiin kortsut pois, kun alettiin vauvoja suunnitella. Mies tietää taudista, tiesi jo alusta alkaen ja on valmis ottamaan riskin. Kyllä se kortsujen käyttö parisuhteessa muutaman vuoden ajan kyrpi todella paljon, mutta parempi sekin, kun ei seksiä lainkaan. Tärkeintä on olla rehellinen! Miehelleni kerroin heti.

• Hansu
        viiiiu kirjoitti:

Ei sen välttämättä tarvi herpekseen loppua. Itsekin sain herpeksen yhen illan typerän toilauksen seurauksena kuus vuotta sitten. Nyt olen viitisen vuotta seurustellut ja vajaa pari vuotta sitten jätettiin kortsut pois, kun alettiin vauvoja suunnitella. Mies tietää taudista, tiesi jo alusta alkaen ja on valmis ottamaan riskin. Kyllä se kortsujen käyttö parisuhteessa muutaman vuoden ajan kyrpi todella paljon, mutta parempi sekin, kun ei seksiä lainkaan. Tärkeintä on olla rehellinen! Miehelleni kerroin heti.

Minä menin sänkyyn satunnaisen tuttavuuden kanssa ja herpesrakkula oli parhaillaan päällä. Onko se saletti, että toinen saa sen tartunnan,kun rakkula on, vai olisiko toivoa, että hän olisi selvinnyt ehjin nahoin?? Millä perusteella se tarttuu? Harmittaa, mutta minkäs teet :(

• joo
        Hansu kirjoitti:

Minä menin sänkyyn satunnaisen tuttavuuden kanssa ja herpesrakkula oli parhaillaan päällä. Onko se saletti, että toinen saa sen tartunnan,kun rakkula on, vai olisiko toivoa, että hän olisi selvinnyt ehjin nahoin?? Millä perusteella se tarttuu? Harmittaa, mutta minkäs teet :(

Kyl se aika saletti on.

• mimmi
        Hansu kirjoitti:

Just tollaset on niin ihanan kivoja,,,Etkö ole ottanut yhtään selvää kantamastasi taudista?? OLIS SYYTÄ!!
        Kuuntelin joku aika sitte yhden frendin jutustelua ku oli ollu yhenyönjuttu"emmä tuu raskaaks ku ei se jätkä päästäny sisään,,,". mä sit mietin hetken ja kysyin et eiks ollu kortsuu ku sähän kannat/sairastat kahta sukupuoliteitse tarttuvaa tautia?"öööö,,,no;se on sen jätkän oma moka." Voi vittu mitä touhua,,,
        ettekste tajua kortsunkäytön hienouksia??? Ku ollaan vakkareina kimpassa ni sen voi sit jättää pois(vauvanhankinta pitää miettiä, tietty)ku yhdenyön suhteissa sitä taas pitää käyttää,,,

• Mulla on kans genitaaliherpes,joka ilmeni seurustelun aikana.Kondomia käytetään,kun ei tiedä onko äijällä se.Lääkärit sano et sitä on vaikee testatakkaa mitenkään,jotenka epätietoisuudessa elellään...Mut äijä ei anna suuseksiä,ja oon mieluummin itekkin ilman,kuin että potisin syyllisyyttä mieheni tartuttamisesta.kovasti on kyllä ite vaatimassa suulista hyväilyä itelleen,en sit tiedä onko sekään kauhean reilua,kun ei voi tietää onko tauti tullu siltä vai joltain muulta,mutta kiltisti oon antanu.Mitä mieltä ootte,kuuluuko mun antaa sitä jatkossakin vai ei?Luin muuten just vähän aikaa sitten sincityn sivuilta tällaisesta suuseksisuojasta,mikä sopii hyvin naisille.Suostuiskohan äijä antaa sellasen kanssa...?

• Ninka

No on siinäkin äijä. Jos kyse on vakisuhteesta ja muustakin kun seksistä, niin luulis että taudit on yhteisiä. Kiva asenne :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228