Moi! Olin ajatellut ostaa alennuksessa danganronpa 2 peliä, mutta alennus ehti loppua joten tilini rahat ei enää riitä siihen. Danganronpan ensimmäinen versio on edelleen alennuksessa joten kannattaako sitä ostaa vai ostanko suosiolla kalliimman kakkos version? Onko jompikupi kyseisitä peleistä parempi/huonompi? Kiitos
Danganronpa vai danganronpa 2?
ps vita ukkeli
3
187
Vastaukset
- PS VITA UKKELI
Taidanpa tehdä niin, kun ei kerran vastauksia tullut että ostan tuon 1. osan pois kun on alennuksessa ja odotan 2. osalta uutta alennusta tai sitten joskus maksan sen koko hinnalla. MITÄ LÄMPIMIMMÄT KIITOKSEST VASTAUKSISTA!!!:::::)))))))))
- 22222
Hih :)
- Nagito
Tooodella myöhässä kyllä tulee tämä, mutta hyvä jos ostit ensimmäisen pelin. Minusta parhaimman kokemuksen saa pelaamalla ne järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351