tuetteko kiusaamista?

hermotalkaamenemään

hei! sain tuttavieni kautta tietää että täällä on keskustelu minuun viitaten, jossa en itse ole ollut osallisena, mutta joku toinen on esiintynyt minuna. Olen ilmiantanut asiattomat viestit tästä keskustelusta, mutta selvästikkään ette niitä tule poistamaan ja toisaalta haluaisin koko keskustelun poistettavan. Mistä johtuu ettei tämmöisiin asioihin reagoida?

4

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomiota

Hyvää suomea olisi sanoa

hermot alkavat mennä.

• kyttääjät ja kiusaaj

Tuo on hyvin tyypillistä nettikiusaajien touhua. Voidaan tehdä toisen nimissä FB-profiileja, levitellä epätosia asioita, kuten osoittaa toinen syylliseksi vaikkapa johonkin ihmisryhmää vastaan lietsovaan viestiin jne.

Tuo sormella osoittaja voi olla se, joka huhun alullepanijana on itse kirjoittanut lietsovan viestin, tai joku hänen hovistaan, jotka kilpaa arvuuttelevat Suomi24-kirjoittelijoita IP-osoitteiden takaa. Onneksi kuitenkin yhä useampi osaa käyttää ulkomaista IP-osoitetta näitä laittomia nettiseurantoja käyttäviä harhauttaakseen, niin saavatpahan pellet taas pohdittavaa ja spekuloitavaa, että kukahan sen on tuonkin trollin tai asiaviestin kirjoittanut ja kun ei tiedetä niin osoitetaan sitten jotain sormella ja syytetään sitä!

Tämä on aivan tyypillistä täällä Suomi24-ympäristössä... Miksei muuallakin...

• Siellä on
    • hermotalkaamenemään

huh, tosi aikuismaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe