Silloin kun luulin vielä että se on ihan ok, annoin sille yhden puhelinnumeron. Se kun oli niin h...tin ahdistunut ja tarvitsi tukea kun oli nettikiusaamisen uhri. En edes kysynyt lupaa tuolta jonka numeron annoin. Nyt se on postannut senkin tuonne ja väittää mun sanoneen sitä lakimieheksi. Tuo ei kyllä jää sairaudessa mitenkään jälkeen A:sta. Kuulinhan mä sen diagnoosit, mutta ei ne selitä tuota pahantahtoisuutta että kyllä siinä on psykopatia vielä lisämausteena. Hävettää kun olen aiheuttanut tämän.
Luminitasta vielä
8
144
Vastaukset
- Esan tuttu!
Häpeä!
- Kenen Esan?
Kuka tuttu?
Häpeä mitä? - Kuka tän kijotti?
"LähetäLähetetty: Maa Tam 12, 2015 3:57 pm Viestin aihe: Uhkaus
Useat ihmiset ovat tehneet hänestä nyt rikosilmoituksia, ja hänen taustansa on poliisin tiedossa.
Itse en tätä paikkaa seuraa, tänään vilkaisin.
Ari Savolainen vetää mukaansa likaiseen toimintaan myös ulkopuolisia"
Kuuka taman kijoitti? Kuka s**tanan paaska se ooli?
Mä tiädän kuka tän kijotti! Mulla on ridatomat toodiisteet!
Ny läähtee lakimiiesavuusteine roikosilmoitus! Nyt tärppää!
JIIIIIHHHHHHAAAA!!!! Ja määlli lentää!!!!- sylati3
Ellu tarttis taas laakeriremontin.
- Mä oon taas ollu
luovutamasa mällii. Annoin evolution vistikapulaa oiken huolella.
Ruiskin mälit niilekin ku ei ois oiken halunnu. Mä on gurgo. JIIIHHHAAAAA!! - Eikös tuo A.
Puustinen olekin se savolaisen kauan kadoksissa ollut isä?
Puustinenhan on "opettanut savolaiselle kaiken mitä itsekin osaa"
"isä&poika"- kauha
Ei ole sama.
AP on Elisan veli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308