Natsitohtorin armoilla

xxsabina

"Missä minä olen?" Valot syttyivät pimeään, kolkkoon huoneeseen. Askeleet kaikuivat, ääni lähestyi. ️Huomasin makaavani vatsallani alasti, kahlittuna. Tunsin kylmän käden liukuvan reittäni pitkin ylöspäin. "On siinä tytöllä sievä pillu..." Seksikäs matala ääni sanoi hiljaa. Säikähdin, ja yritin riuhtoa itseäni irti, mutta turhaan. Kylmä käsi sipaisi klitoristani hellästi, minä värähdin nautinnosta. Kylmät sormet hieroivat märkää pilluani varovasti, kunnes tunkeutuivat sisääni. Voihkin tuntemattoman miehen otteessa, hänen sormiensa liukuessa sisälläni. Yhtäkkiä tunsin sisäreidelläni viiltävää kipua, purin hampaani yhteen ja nielaisin. Mies veti sormensa hitaasti ulos, ja puristi pakaraani vankalla otteella. Hän käveli eteeni ja katsoi minua. Edessäni seisoi silmälasipäinen pitkä, hoikka ja komea mies valkoisessa lääkärintakissa, verinen skalpelli kädessään. Yhtäaikaa tahdoin repiä tältä mieheltä vaatteet päältä, ja juosta karkuun niin kovaa kuin pääsen.
Mies kaivoi taskustaan avaimet ja avasi kahleeni, mutta laittoi minut kaulapantaan. "Tohtori Käälä..." Mies esittäytyi ja ojensi kätensä, kättelin häntä hämmentyneenä. Tohtori tarttui käsiini ja käänsi minut väkipakolla selälleni, kahliten minut uudestaan. Tunsin skalpellin uudelleen reidelläni ja voihkaisin kivusta, mutta ääni muuttui pian nautinnoksi kun tohtori painoi huulensa haarojani vasten ja alkoi taidokkaasti nuolla paikkojani. Kielensä kuin käärmeellä, Käälä jatkoi nautinnon tuottamista. Orgasmin partaalla, tunsin kylmien sormien tunkeutuvan läpimärkään pilluuni. Sormet liukuivat sisälläni ja kieli lipoi klitoristani... Yhtäkkiä Tohtori vetäytyi päältäni, ja kosketti haarojaan.. Housuissa pullotti jotain. Tohtori avasi vyönsä ja astui lähemmäksi minua, hieroen paksua, suonikasta kyrpäänsä märkää pilluani vasten. Hän katsoi minua ja hymyili maanisesti, tunkeutuen samalla sisääni. Yksi työntö, toinen työntö... ja räjähdin orgasmiin. "Oih, huoh, huoh.. Tohtori... Oih.. Ei enään.." Käälä jatkoi panemista rimpuiluistani piittaamatta, hän tarttui molemmin käsin rintoihini ja puristi kovaa. Hän jatkoi syvillä, pitkillä työnnöillä, sisään, ulos, sisään, ulos... Tahdin kiihtyessä myös Tohtori alkoi voihkia hiljaa. Hän painautui päälleni ja tarrasi kiinni kurkustani. "Huoh, huoh, huoh..." Käälä valitti nautinnoissaan. Tahti kiihtyi ja kiihtyi, räjähdin uudelleen orgasmiin. Kiemurtelin ja huusin nautinnosta, Tohtorin lykkiessä edelleen paksua elintään sisääni. Vihdoin, tunsin hänen laukeavan voimakkaasti. Mies tärisi päälläni huohottaen, hiestä märkänä. Hetken maattuaan, Tohtori veti elimensä ulos minusta ja laittoi housunsa takaisin jalkaan. Hän työnsi vielä sormensa sisääni ja sieltä suuhuni, pyyhkien kuumat spermansa huulilleni. Tohtori käänsi minulle selkänsä, askelten ääni hiljeni hänen kävellessään poispäin. Oven narahtaessa auki, valot sammuivat. Huusin hänen peräänsä, mutta turhaan. Avaimen kääntyessä lukossa, paniikki valtasi mieleni. Alastomana, kahlittuna, raiskattuna, jäin makaamaan pimeyteen.

2

3160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol1234

yäääääääääääääääkhh

• kirjoitaminulle

Kirjota lisää jatkoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe