Heippa, mikä avuksi kun syön ja juon terveellisesti/monipuolisesti ja olen muuten laiha mutta maha on kuin ilmaa.. tai niin kuin pallo.
Oon miettinyt että viime vuonna maha meni sekaisin liika banaanin syömisestä mutta nyt oon vähentänyt paljon. Voiko johtua esim. siitä kun purkkaa ja myntonia tulee aika paljon vedeltyä? (Ihan karkin sijaan)
Pitäiskö kokeilla niiden vähemtämistä ja mikä muu vois olla avuksi? Oon siis 16v tyttö ja ois tosi mahtavaa jos joku vastais tähän!
Pallomaha
kesäkuntoon 2015
2
133
Vastaukset
- pallomaha2
Pallomaha voi johtua ilman kertymisestä mahaan varsinkin kun syö purkkaa paljon. Voi tietenkin olla muitakin syitä mutta ensimmäisenä itelläni tuli mieleen tämä purkan syöminen. Minulla ainakin kertyy ilmaa mahaan ja näyttää pallolta jos syön päivän aikana paljon purkkaa.
Voithan kysyä terveydenhoitajalta parempia tietoja ettei kyse ole mistään vakavammasta.- kesäkuntoon 2015
Kiitti! kokelen eka tuota purkan vähentämistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416