Olen siis itse kääntynyt hetki sitten allahiksi, mutta vaimoni on vielä kefiiri eli vääräuskoinen. Olen yrittänyt puhua hänelle kääntymisen hyvistä puolista, mutta tuntuu ettei hän kuuntele minua. Mitä teen?
parisuhdeongelmia
1
<50
Vastaukset
- alfa123om2222
Itselleni islamin hengellisen todellisuuden samankaltaisuus muiden uskontojen vaikutusalueen hengellisen todellisuuden kanssa ei auennut Koraanin myötä, vaan Ibn Hishamin Profeetta Muhammedin elämänkerran myötä.
Tajusin, että tuo kirja on aivan yhtä hyvä kuin VT:n historian kirjat kun taas Koraani on pikkuisen aneemisempi kuin Pyhä Raamattu. Sehän on Pyhän Raamatun selitys ja täydennys myös muun funktion ohella.
Ilmestyessään vuonna 2003 Kristus kehotti minua lukemaan Ibn Hishamin Profeetta Muhammedin elämänkertaa ja sanoi se on olevan kaikkien elämänkertojen elämänkerta.
Ilmant tuota kirjaa en ymmärtäisi islamin kykenevän leikiten samalle tasolle VT:n kanssa ja todella painivan samassa sarjassa muiden ikivanhojen ja vaikutusvaltaisten uskontojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850