Niin että mikä ihmeen vimma on joillakin haukkua toisia joukkueita? Eikö kannattas ennemmin keskittää energiansa oman joukkueensa kannustamiseen?
Mikä vimma?
2
252
Vastaukset
Ilman muuta kannattaisi. Hyvä pointti sinulla.
Itse näenkin niin, että jos on suotu älyä, niin fani osaa keskittyä olennaiseen eli omien kannattamiseen. Jos älyä ei ole suotu, niin...sitten haukkua räkytetään niin kuin pystykorva.- BenAmy
Totta, turha sitä on vastustajaa tai vastustajan faneja haukkua ellei ole syytä (esim. pelaajan törkeä selkätaklaus tai fanin tökerö käytös). Ja silloinkin pitää muistaa käytösäännöt. Sylkeminen ja vittuilu on liikaa.
Jos vastustaja on voittanut pelin niin eihän se voi muuta merkitä kuin että kyseinen joukkue on todella hyvä kun kerran pystyi oman joukkueen voittamaan.
Sitten hiukan semantiikkaa. Mielestäni fanin ja kannattajan ero on siinä että kannattaja osaa antaa arvon muillekin joukkueille ja pelaajille kuin omilleen kun taasen fani on lyhennys sanasta fanaatikko. Fanille maailmassa ei ole muuta hyvää tai oikeaa kuin oma joukkue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942