suomi24.fi

Tuleeko kuntoon

Miksi suomi24 posti ei toimi? Olen koko illan yrittänyt, mutta ei vaan toimi. Ihan sama miten uudistuu kunhan saa postin luetuksi - tulee laskujakin. Linjat pyydetään kuntoon.

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyyntynyt

sama täällä

• en.ole.pessimisti

@suomi24

Eihän ylläpito ole kiinnostunut. Täällä turha valittaa mistään vioista!
      Ylläpito on sanonut että ovat keskittyneet uudistamaan Suomi24:sta.

Tämä on ihan normi sovelluskehityksen kiertoa.. Julkaisun jälkeen menee vähintään vuosi ennenkuin oikeasti toimii. Ja toimii maksimissaan puoli vuotta. Sitten kaikki kehitystyö lopetetaan, myös kaikki korjaustyö lopetetaan kosska on taas muualla jokin uudistushanke. Tehdään yhtä kerrallaan ja muu kehitys/korjaus jää kokonaan.

Tämä nyt tämän vuoden aikana tulee vääjäämättä loppumaan - Suomi24:n lanseeraus tammi/helmmikuussa on täysi rysäys. Loppuu mainostajiltakin se vihonviimeinen usko.

• ?????????

Miksi te ihmiset edes käytätte Suomi24-sähköpostia, kun se ei ole ikinä toiminut kunnolla? Ja kun ihan toimivia ja ilmaisia muitakin vaihtoehtoja on tarjolla useita.

• 15.01.2015 ei vörki sähköposti!!!????

• Hyvin toimivat

Minulla kaikki kolme postia toimivat aivan hyvin, ei mitään ongelmia.

Eli yahoo, gmail ja luukku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe