varkauden moskeija rakenteilla?

milloin valmistuu?

Onkos varkaudessa moskeijaa? jossa muslimit käyvät rukoilemassa?

15

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • God Is Love

Moskeija voi tulla tänne milloin tahansa.. Ihmiset jotka uskovat Jumalaan, Pyhään Jeesukseen Kristukseen, heidän ei tarvitse tuomita, Jumala on Hän joka tuomitsee, kellään ihmisellä ei ole oikeutta tuomita toista ihmistä minkään uskonnon takia. He jotka niin tekevät, tappavat toisia ihmisiä, on saavansa palkintonsa, se on varmaa.

• totuuuuuuuuus

Muslimit uskovat ettei Jeesus ole Jumalan poika.

• God Is Love
        totuuuuuuuuus kirjoitti:

Muslimit uskovat ettei Jeesus ole Jumalan poika.

He voivat niin uskoa mutta se on väärää uskoa. Ei Jumala, Jeesus, kehoita milloinkaan tappamaan ihmisiä, vaan rakastamaan. Sillä Jumala on Rakkaus. Jeesus sanoi: " Rakkautta minä tahdon, enkä uhria."

• väär uskoa
        God Is Love kirjoitti:

He voivat niin uskoa mutta se on väärää uskoa. Ei Jumala, Jeesus, kehoita milloinkaan tappamaan ihmisiä, vaan rakastamaan. Sillä Jumala on Rakkaus. Jeesus sanoi: " Rakkautta minä tahdon, enkä uhria."

Jeesus ei ole Jumala. On vain yksi Jumala. Tuo on väärää uskoa väittää Jeesusta Jumalaksi.

• God Is Love

Jumala loi hmisen omaksi kuvakseen, niinpä hän antoi ihmiselle vapauden valita, hyvän ja pahan välillä. Eräs Jumalan luomista enkeleistä ei tahtonut palvoa Jum alaa, vaan uhmasi Häntä. Niinpä hänet lähetettiin maan päälle, jota hän alkoi hallitsemaan.
      Enkeli. jota uskovaisevat kutsuvat saatanaksi, yrittää hallita maan päällä, ja onnistuu siinä osittain erittäin hyvin.
      Silti on paljon heitä, jotka ovat hyviä, jotka uskovat rakkauteen, Pyhään Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen, joiden sydämessä asuu rakkaus.

• umppalumppa22

maailmasta loppuisi sodat jos uskonnot hävitettäisiin.

• Anonyymi

aaaaa

• Anonyymi

öklnön,mn ,möönlnönmööäö

• Anonyymi

Varkaus paskottu, onnea vaan

• Anonyymi

Vankilassa pullistelee Muslim.

• Anonyymi

öklnön,mn ,möönlnönmööäö

• Anonyymi

öönmnönmnönönm

• Anonyymi

muurahaisjoona humalassa töissä
      oöönmnönömnnönmnönö

• Anonyymi

öönmnmööönmnöö mööönmnöööö nmnööppöö

• Anonyymi

Varkaudessa on moskeija kauppakadulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60