Ylläpito nyt tarkkana että ette anna enää luotsin oikeuksia edfarmer nimimerkille.
Käyttää nykyään nimimerkkiä emmerdalefarm.
Kyseinen henkilö poisti lukuisia asiallisia ketjuja kokonaan.
Haukkui palstalaisia.
Täytti etusivun neuloilla.
Kirjoitti itse suutuspäissään erotessaan sivun täyteen turha ketjuja.
Provosoi toisia keskustelijoita nälvivään sävyyn yms.
Emmerdale ex-luotsi aikoo palata häiriköimään.
7
89
Vastaukset
- 465456
LINKKIÄ, LINKKIÄ todisteita!!!!!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13049184 tässä yksi hänen poistama täysin asiallinen Salkkareihin liittyvä ketju... Anna sinä loput...- emmefani
ex-luotsi edfarmer on palannut taas provosoimaan ihmisiä uudella emmerdalefarm nimimerkillä.
Ylläpito voisi poistaa hänen tunnuksensa. - LINKKIÄ, TODISTEITA!
emmefani kirjoitti:
ex-luotsi edfarmer on palannut taas provosoimaan ihmisiä uudella emmerdalefarm nimimerkillä.
Ylläpito voisi poistaa hänen tunnuksensa.LINKKIÄ, TODISTEITA!!!!!!!!!
Väite "paska tyyppi" ei johda mihinkään.
Mutta luotsin poistettua 2 asiallisista (todistetusti) salkkareitta käsitellyttä viestiketjua, lähti oikeudet todella nopeasti
En ole hakemassa luotsiksi. Lopeta jo se valehtelu.
- hae vaan!
Luuletko sinä oikeasti että tälläisen jälkeen sinut päästettäisiin luotsiksi?
- haha....
Haet siis luotsiksi joka toinen päivä ja joka toinen päivä et.
Onneksi minulla on ruutukaappaus viestistäsi jossa tällä viikolla sanot hakevasi taas luotsiksi, sekin tosin poistettiin onneksi.
On muuten luotsin oikeudet aikalailla kiven takana tuollaisten toimiesi jälkeen mitä käynyt ilmi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814