Kyselisin suomenkielisiltä hankenlaisilta ja kielikokeessa käyneiltä että millanen koe oli? Toiveena olis lähtee hakeen sinne helsinkiin ja syksyn kirjotuksissa B-ruotsista tuli eximia, pärjääköhän sillä? Kielikokeeseen olis 3kk, uskoisin että siinä ajassa kerkeis kehittyyn kun motivaatiota löytyy. Tykkään kielestä mutta missään sitä en juuri käytä, puhuttua on tullut vain koulussa hieman..
Kokemuksia, vinkkejä??
Yhteispisteillä oli 2013 vissiin rajat jossain 75, ja laskeskelin mun tulevia lähtöpisteitä niin noin 70 tulis pelkästään niistä, plus ensisijaisuus 20p ja koepisteet (korjatkaa jos oon väärässä) vaikuttaa aika alhasilta..? Tietty haut ja pisteet voi muuttua vuosittain..
Kannattaako hakea?
Hanken / kielikoe
Mymmeli96
1
4174
Vastaukset
- dillekille
Kävin 2013. En muista että olisi ollut mitenkään vaikea, lopuksi oli että "berätta hur du har lärt dig svenska." Tämän jälkeen oli suullinen koe, joka oli lähinnä leppoisaa jutustelua. Kokeessa ei niinkään testattu kielioppia kuin tuottamista. Lisäksi oli että perustele pikavipit/puolesta vastaan. Omasta puolestani sanoisin, että hanki ajankohtaista sanastoa ja lue vaikka HBL:aa. Onnea ja tsemppiä! Jonkunlainen hallinnollinen/markkinointiteksti kannattaa katsoa ja lukea lehtiä, katsoa telkkaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595