Kyselisin sitä etttä onko kellään tuntemusta G&G CM16 aseesta ja varsinkin siitä että kuinka ison jousen siihen voi pistää asetta rikkomatta ilman erityisiä muutoksia.
G&G CM16 jousi
ex-sniper
2
51
Vastaukset
- omglolxD
Noooh ihan hyvä se on kokemuksen perusteella ollut... mutta kovinkaan tehokasta jousta ei kannata laittaa jos on paskat sisäosat (niist en tiiä ku en ite omista tota asetta)
No nuissa High Speed aseissa kannattaa pitää vakio jousi jos ei halua ruveta muutoksia tekemään. High speed aseet on välillä kunnon ongelma tapauksia vakionakin.... Tua vakio moottori kyllä jaksaa m130 jousen mutta muut sisukset ei kestä pitkään... Vakionakin tuossa jo taisi olla M120 jousi jos oikein muistan. Kannattaa vaan tiivistää jos lähtöjä haluat paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124