Eli ehdotuksia toivoisin vanhan akvaarioni kalastoon. Akvaariossa ui enää vain partamonneja 4kpl ja sukarapuja 20kpl.. Joten tyhjältä näyttää.. Itse tahdon viisiraita-tai kuusibarbeja ainakin pienen parven joten niiden ympärille voisi ehdottaa kalastoa. PH 7, GH 5 ja lämpö 25
160l akvaarion uusi kalasto
tillerintalleri
1
100
Vastaukset
- Kirjoviiripyrstö
Suosittelen että otat kuusiraitabarbeja, sillä ne jäävät pienemmiksi ja viisiraitabarbeja on harvinaisuutensa vuoksi erittäin vaikeaa löytää. Tuon kokoinen allas on turhan pieni noin monelle partamonnille, suositus on 100 litraa per partamonni. Eli tuon kokoiseen mahtuisi juuri ja juuri kaksi, mutta mieluummin yksi, yksilöä. Hankkiudu eroon ylimääräisistä.
Tuleva kalasto voisi olla vaikka:
16 x kuusiraitabarbi
1 x partamonni
20 x sukarapu
joku lisä pohjakalalaji ja ehkä joku pääkala (ehdota mistä tykkäisit)
Vesiarvot näille pH 6,8-7,2 ja lämpö 24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595