Tietääkö kukaan muu oikeasti yhtään näin päin heIvettiä hoidettua sivustoa internetissä, kuin tämä konkurssikypsän Pauli Aalto-Setälän paskasivusto?
Tämähän on suomen suosituin keksutelusivusto, mutta palvelimia ei ole päivitetty yli kymmeneen vuoteen vaikka mainostulot ovat sivulla huimat!
Vetääkohän se konkurssissa oleva Pauli kaikki tulot omaan taskuunsa, tai muiden surkeiden firmojensa pelastukseen?
Aina ja ikuisesti jumittava Paskareikä24
TEHKÄÄ SAATANA JOTAI
5
87
Vastaukset
- Paskareikä24
Minä minä minä!!! MINUN YHDEN AINOKAISEN IKIOMA PALSTA HAHAHHHAHA!!! SUOMEN SUURIN FRIIKKI ON SYNTYNYT!!! MINÄ!!!
- käy ulkona välillä
Ei taida olla sulla kaikki kotona.
- TEHKÄÄ SAATANA JOTAI
Keksi parempi nimimerkki ,paskaaivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ÄLÄ TULE TAKAISIN!
Kukas sinut pakottaa tulemaan tänne paskasivulle? Äitisikö?
- Keksi parempi
Keksi parempi nimimerkki .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999