Onko kellään muulla naisella seuraavaa ongelmaa ja jos on miten sen voisi hoitaa?
Eli ns. doggy-style asento tuottaa nykyisin kiusallisia tilanteita. Ennen kaikki sujui normaalisti ja se oli ehdoton lemppari! Mutta nykyään poikakaverini työntäessä sen sisään mukana tulee ilmaa ja ääni on sen mukainen. Ei se sinänsä haittaa, mutta aina ei ole soveliasta olla äänekäs.. Voiko olla, että jotenkin jännitän liikaa lantion pohjan lihaksia ja ilma jää sisään vai mistä kummasta se johtuu?
sehän kuulosti pahalle..
9
6412
Vastaukset
- solisti
olet tyypillinen vetopasuunapillu, häpeä.
Toi on oikeesti tosi kiusallista!Ei mustakaan ennen mitään tollasia ylimääräisiä ääniä ole lähteny,mut en sit tiedä onko paikat rupsahtanu tai jotain.Tosi kiusallista se ainakin on vaikka osataankin poikakaverin kanssa nauraa asialle!En tiedä kyllä yhtään mistä moinen voi johtua...
- kerro mulle.
..että muillakin sama probleema. mut tosta alla olevasta vinkistä oli meille apua, ainaskin vähän :/
- mulla
Jos mies tulee takaapäin, kannattaa mennä ensin ihan kokonaan mahalleen ja ottaa siten mies sisälle. Sit nousta kontilleen ja kun ei kalua väliin käytä kokonaan ulkona nii ei mee ilmaakaan. Mulla toimii. Ja sitte ku se tulee kokonaan pois nii taas sama homma, että menee ite mahallee ennenku päästää pois. Eli karkeasti sanottuna ei pidä pilluaan kattoa kohden jos sisällä ei oo mitään. :D
- kerro mulle.
eli se todellakin toimii jos se vain pysyisi koko ajan sisällä. mutta aina alas ja uudestaan, käy se niinkin. eli kiits.
- gimuli
Ja jos pimppa ei ole ihan tarpeeksi märkä, ni kiusallisia ääniä tulee helpommin ku miehen vehje ei pääse liukumaan ihan helposti sisään.
- Zac79
Ensinnäkään noita ääniä ei tarvitse hävetä!! Nuo äänet syntyy kun kun mies käyttää kaluaan sen verran ulkona, että pilluun pääsee ilmaa.. Eli mies saa pillun kyllä "pieremään" jos vain haluaa! Tai sitten voi estää sen..
Riippuu myös paljon naisen kiihottuneisuudesta ja asennosta => millaisena pillu on eli laajempana tai tiukempana..
- TimoTaikuri
... niin kauan kun ei lennä ikkunasta ulos kuin vapaaksi päästetty solmimaton ilmapallo.
- 35v
Jos nostat pyllyn ylös, niin että pimppa on vaakatasoa yläsuuntaan, niin käy sama juttu kun mukille vesisangossa - hörppää vettä, eli tässä tapauksessa ilmaa. jotta pimppi olisi tiukka, siellä ei saisi olla ilmaa ja normaalisti ei olekkaan, mutta jos nostat pimpin kohti taivasta, sinne menee ilmaa niinkuin äsken kuvailin käyvän mukille veden alle, jos kalistat liikaa - täyttyy vedellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893