noniin.. ensteks, pää on kipee ja olo järkyttävä..
mitä teen? :)
mikä auttaa krapulaan?
73
2111
Vastaukset
- Sype
Kossu auttaa.
- ZeireeNi
mä en pysty ikinä ottamaan krapulaan alkoholia..
- hippunen
kohtuudella,mitäs joit
- ZeireeNi
jos mä vedän lärvit parin kuukauden välein, niin kai sitä nyt saattaa vähän tuo kohtuus olla unholassa sillä hetkellä..
- merliNella
En tiedä tepsiikös tämä...näin seuraavana päivänä..:)
Lasillinen lämpöistä vettä, sekaan reilusti hunajaa ja himppu omenaviinietikkaa..:DD
Ainakin krapulanestoon samana iltana, kokeilemisen arvoinen juttu..:)
Hmm, olen kyllä kuullut hammastahnasta ja salmiakistakin...mutta niihin suhtaudun pienellä varauksella..ainakin hammastahnan syöntiin:DD- ZeireeNi
emmä voi syödä hunajaa tippaakaan..
- merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
emmä voi syödä hunajaa tippaakaan..
se hunaja liukenee siihen nesteeseen ja sitten vain samaan tyyliin alas, kuin edellisenä iltanakin..:D
Olen kuullut viisaammilta, että verensokerin lasku aiheutaa krapulan:) - ZeireeNi
merliNella kirjoitti:
se hunaja liukenee siihen nesteeseen ja sitten vain samaan tyyliin alas, kuin edellisenä iltanakin..:D
Olen kuullut viisaammilta, että verensokerin lasku aiheutaa krapulan:)olen kuullut itseltäni, että hunaja nostaa takuuvarmasti verensokerin taivaisiin, ellei jopa koomaan asti, jos sitä paljon käyttää :)
- merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
olen kuullut itseltäni, että hunaja nostaa takuuvarmasti verensokerin taivaisiin, ellei jopa koomaan asti, jos sitä paljon käyttää :)
No, sitten on konstit vähissä...:)
Yksi olis vielä...laastari otsaan:D - *toimittaja
merliNella kirjoitti:
No, sitten on konstit vähissä...:)
Yksi olis vielä...laastari otsaan:DZeikulle nimittäin, laastari suun eteen. Nyt karkuun ja kovaa...
- *toimittaja
unta palloon!
- ZeireeNi
oli varmaan sun oma vinkkis, jota teet aina? johan mä nukuin neljä tuntia aamuyöstä, ku tulin kotiin.. :P
- *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
oli varmaan sun oma vinkkis, jota teet aina? johan mä nukuin neljä tuntia aamuyöstä, ku tulin kotiin.. :P
oma vinkki oli juu. Sellainen 12 h unta on sopiva määrä krapulaan. Litrakaupalla maitoa ensin ja sitten nukkumaan. Jos olet oikein rohkea, voit lähteä reippaalle päiväkävelylle ja tehdä sen jälkeen tuon maito-uni -tempun.
- ZeireeNi
*toimittaja kirjoitti:
oma vinkki oli juu. Sellainen 12 h unta on sopiva määrä krapulaan. Litrakaupalla maitoa ensin ja sitten nukkumaan. Jos olet oikein rohkea, voit lähteä reippaalle päiväkävelylle ja tehdä sen jälkeen tuon maito-uni -tempun.
kuvittelet, että mä voin näillä jaloilla, joilla on tanssinut discossa valehtelematta 6 tuntia putkeen.. lähteä jonnekin päiväkävelylle.. hei halojata halloo.. :P
- *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
kuvittelet, että mä voin näillä jaloilla, joilla on tanssinut discossa valehtelematta 6 tuntia putkeen.. lähteä jonnekin päiväkävelylle.. hei halojata halloo.. :P
ei oikein pidä meikäläisenkään koivet, vaikka en tanssinut yhtään. Toisaalta jos kintut kestää kuuden tunnin karkelot, kestävät ne yhden päiväkävelynkin! Haloo missä valoo....
- MillaN
*toimittaja kirjoitti:
ei oikein pidä meikäläisenkään koivet, vaikka en tanssinut yhtään. Toisaalta jos kintut kestää kuuden tunnin karkelot, kestävät ne yhden päiväkävelynkin! Haloo missä valoo....
...nyt kanssasisartasi.:D
Ei mitenkään voi lähteä kävelylle kun valo koskee silmiin ja takaraivoon, mutta kyllä kinttujen pitäisi kestää yhden tanssi-illan jälkeen kävelyä. Kestää ne minunkin vaikkas olen jo aika vanha.:DD - *toimittaja
MillaN kirjoitti:
...nyt kanssasisartasi.:D
Ei mitenkään voi lähteä kävelylle kun valo koskee silmiin ja takaraivoon, mutta kyllä kinttujen pitäisi kestää yhden tanssi-illan jälkeen kävelyä. Kestää ne minunkin vaikkas olen jo aika vanha.:DDymmärränhän minä, kun itselläni on samanlainen olo. Aurinkolasit päähän niin ei satu simmuihin, pakko ulos on mennä käymään. Helpottaa kummasti sekin. Mutta kun tolle itkuiikalle ei kelpaa mikään mitä sille ehdotetaan..
- ZeireeNi
*toimittaja kirjoitti:
ymmärränhän minä, kun itselläni on samanlainen olo. Aurinkolasit päähän niin ei satu simmuihin, pakko ulos on mennä käymään. Helpottaa kummasti sekin. Mutta kun tolle itkuiikalle ei kelpaa mikään mitä sille ehdotetaan..
inisee kuin pahainen hyttynen? olikos sulla oikein jotain asiaakin?
- MillaN
ZeireeNi kirjoitti:
...hyttysen ininä krapulaisen korviin? :DD
- ZeireeNi
MillaN kirjoitti:
...hyttysen ininä krapulaisen korviin? :DD
sä sellaista sait päähäs? *vääntää kasvoillaan todella tekopirteän hymyn*
- *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
sua on neuvottu tässä ketjussa vaikka millä konsteilla, mutta ei vaan tunnu kelpaavan! Kärsi sitten kurja. PS. Kävin muuten äsken ulkona, vein roskat. Kyllä helpotti.
- MillaN
ZeireeNi kirjoitti:
sä sellaista sait päähäs? *vääntää kasvoillaan todella tekopirteän hymyn*
...tuosta avauksestasi.:D
*hymyilee hiukan vinoon...pyrsk* :D - ZeireeNi
*toimittaja kirjoitti:
sua on neuvottu tässä ketjussa vaikka millä konsteilla, mutta ei vaan tunnu kelpaavan! Kärsi sitten kurja. PS. Kävin muuten äsken ulkona, vein roskat. Kyllä helpotti.
miksi tein tämän avauksen? siksi, koska halusin vain nähdä, kuinka te teette krapulassa ja nyt pyydän seppojuhannusta tekemään patologiset vai mitkä lie psykologiset anallyyzzzzit teistä!! HAHAHAHAHAHA
oi, seppoooooooo.. ;) - *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
miksi tein tämän avauksen? siksi, koska halusin vain nähdä, kuinka te teette krapulassa ja nyt pyydän seppojuhannusta tekemään patologiset vai mitkä lie psykologiset anallyyzzzzit teistä!! HAHAHAHAHAHA
oi, seppoooooooo.. ;)kadut vielä katkerasti *rasvaa haulikkoa*
- merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
oi, seppoooooooo.. ;)Taisi vaan tulla katumus, kun pääkin pikkuhiljaa parani...:D
Niin läpinäkyvää..:)) - Seppojuhani
ZeireeNi kirjoitti:
oi, seppoooooooo.. ;)...lapsia on ennen peloteltu joulupukilla, sitten poliisilla ja nyt Seppojuhanilla.
Hyi sinua. Seppojuhani kun on vielä oikeesti kiltti ja hiljanen. - ZeireeNi
Seppojuhani kirjoitti:
...lapsia on ennen peloteltu joulupukilla, sitten poliisilla ja nyt Seppojuhanilla.
Hyi sinua. Seppojuhani kun on vielä oikeesti kiltti ja hiljanen.mutta olihan tehokas pelotteluväline.. :)
p.s. saako tuhma tyttö rangaistusta? ;) - Seppojuhani
ZeireeNi kirjoitti:
mutta olihan tehokas pelotteluväline.. :)
p.s. saako tuhma tyttö rangaistusta? ;)määrään sinut (seuraavan krapulan yllättäessä) kuuntelemaan Esa Pekka Salosen taideteoksen "Kraft". Täysillä volyymeillä.
- *toimittaja
Seppojuhani kirjoitti:
määrään sinut (seuraavan krapulan yllättäessä) kuuntelemaan Esa Pekka Salosen taideteoksen "Kraft". Täysillä volyymeillä.
just passeli TikTak-fanille.
- Seppojuhani
*toimittaja kirjoitti:
Zeikku sentään niin pieni ole? Minä opettelin lukemaan Aku Ankan avulla ja siellä seikkaili kaksi kivaa pikkuoravaa nimeltä Tiku ja Taku.
- ZeireeNi
Seppojuhani kirjoitti:
määrään sinut (seuraavan krapulan yllättäessä) kuuntelemaan Esa Pekka Salosen taideteoksen "Kraft". Täysillä volyymeillä.
se on???
- ZeireeNi
*toimittaja kirjoitti:
kerjäät siis verta nenästäsi..
p.s. mitä pahaa tiktakissa nyt on? *huudattaa täysillä* - ZeireeNi
Seppojuhani kirjoitti:
Zeikku sentään niin pieni ole? Minä opettelin lukemaan Aku Ankan avulla ja siellä seikkaili kaksi kivaa pikkuoravaa nimeltä Tiku ja Taku.
opettelin lukemaan ekalla luokalla peruskoulussa.. :D
muistan vieläkin aapisesta ensimmäisen lorun, jonka opin "oma maa mansikka, muu maa mustikka" :) - MillaN
ZeireeNi kirjoitti:
kerjäät siis verta nenästäsi..
p.s. mitä pahaa tiktakissa nyt on? *huudattaa täysillä*...jo ehti tänne nenäänsä kaivelemaan.:D
*äitee pistää kohta penskat ojennukseen...kunhan ensin katson OC:n* :D - MillaN
Seppojuhani kirjoitti:
...pidätkö kurin noille penskoille sillä aikaa kun äitee katsoo yhden ohjelman? :D
*suukko siitä hyvästä* :D - ZeireeNi
MillaN kirjoitti:
...jo ehti tänne nenäänsä kaivelemaan.:D
*äitee pistää kohta penskat ojennukseen...kunhan ensin katson OC:n* :Demmää mitään oo tehny, ku toi "toimittaja".. kato vaikka!! --> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000005585838
eiks ookki aika säälittävää.. - Seppojuhani
MillaN kirjoitti:
...pidätkö kurin noille penskoille sillä aikaa kun äitee katsoo yhden ohjelman? :D
*suukko siitä hyvästä* :Dvaikka kaksi. Mutta uutisten ajaksi saat palata vahtiin.
- Seppojuhani
ZeireeNi kirjoitti:
se on???
Menet kirjaston ääniteosastolle ja pyydät em musiikkiteoksen. Kuuntelet aluksi selvin päin.
Saanhan minä ulvoa, saanhan... - ZeireeNi
MillaN kirjoitti:
*suukko siitä hyvästä* :Dota se "toimittaja" mukaan, niin mää jään viihdyttään seppojuhannusta.. *kampaa hiukset ojennukseen ja vetää parhaimman kukkamekon päälleen*
- ZeireeNi
Seppojuhani kirjoitti:
Menet kirjaston ääniteosastolle ja pyydät em musiikkiteoksen. Kuuntelet aluksi selvin päin.
Saanhan minä ulvoa, saanhan...oo kirjastoa lähellä..
- Seppojuhani
ZeireeNi kirjoitti:
oo kirjastoa lähellä..
huomenissa uudestaan. Saat ajaa fillarillakin, jos lupaat pysähtyä liikennevaloissa.
- *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
emmää mitään oo tehny, ku toi "toimittaja".. kato vaikka!! --> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000005585838
eiks ookki aika säälittävää..säälittävä kantelupukki! Painu sinne kirjastoon taidetta kuuntelemaan.
- ZeireeNi
Seppojuhani kirjoitti:
huomenissa uudestaan. Saat ajaa fillarillakin, jos lupaat pysähtyä liikennevaloissa.
sitten mä etsin netistä sen biisin.. ku jaksan..
- *toimittaja
Seppojuhani kirjoitti:
tollainen vauva, aina parkumassa jotain. Kyllä se tykkää TikTakista, ihan aikuisen oikeesti!
- Seppojuhani
*toimittaja kirjoitti:
tollainen vauva, aina parkumassa jotain. Kyllä se tykkää TikTakista, ihan aikuisen oikeesti!
ilmeisesti. Pitäisikö sittenkin määrätä kirkkokuoron virsilauluharjoituksiin?
Minulle tuli jo hierarkia vastaan ja putosin palstalla alimmaiseksi.
- MillaN
...helkatinmoista heviä soimaan kaiuttimet täysillä.:DD
No, ei sentään.:D
Kokeile tätä...varsinkin jos on "hiukan" paha olo. Haaleaa tai kylmää teetä ja paljon sokeria. Nautit ensin muutaman ruokalusikallisen. Jos pysyy sisässä, lisäät ruokalusikallisia. Muutama suolakeksi tai perunalastu. Kuulostaa ihan hurjalle ohjeelle, mutta takuuvarma olon parantaja.:D- ZeireeNi
en tykkää teestä, enkä syö sokeria liuotettunakaan..
- plää
Osta outoxia.
http://www.outox.fi- *toimittaja
varauksella, mutta oletko itse kokeillut? Missä tuota taikajuomaa myydään?
- mimmu
*toimittaja kirjoitti:
varauksella, mutta oletko itse kokeillut? Missä tuota taikajuomaa myydään?
http://www.outox.fi/myyntipisteet.htm
voishan tota joskus kokeilla ;) - ZeireeNi
mimmu kirjoitti:
http://www.outox.fi/myyntipisteet.htm
voishan tota joskus kokeilla ;)täytyy varmaan poikkee tarjoustaloon sitten.. :D
- BeatGoesOnAndOn-M
ihan rohkeasti litra taskulämmintä Kolumbuksen Munalikööriä niin unohdat pahan olon...=)
- ZeireeNi
yök, yök.. enkä varmasti ota
taidat pelleillä? :P
- tukkusutija
eivät tunne krapulaa.
- ZeireeNi
ongelma.. ku en oo alan, enkä mies.. :P
- tukkusutija
ZeireeNi kirjoitti:
ongelma.. ku en oo alan, enkä mies.. :P
no joo jaa juu.
ei tuu kankkunen, kun ei anna tulla. häädetään jatkuvalla jurrilla aamusta iltaan ja illasta aamuun.
- Olga
Sitruunatipat kylmään veteen sekotettuna tasaa hapot vaikkei uskois.Lasi piimää päälle ja ansovispurkin mehu.
- ZeireeNi
totesin, että keltainen jaffa light auttaa parhaiten..
- Seppojuhani
saa siirtää. Hetipaikalla. Saatat jopa löytää, se on muistaakseni YK:n tilaama ja esitykseen oli väkeä tullut ympäri maailmaa. Muuan Lontoosta lentänyt kutsui sitä "venäläiseksi kidutukseksi".
- *toimittaja
siis jos kyseistä taideteosta ei löydy, kai Zeikku voisi kuunnella muutaman tunnin R. Wagneria? Tai kuunnella joka tapauksessa, sillai alkupaloiksi että pääsee dunnelmaan.
- *toimittaja
sinne kerkiää myöhemminkin. Nyt kun aloittaa tällaisen fiinimmän musiikin harrastamisen, pärjää kuoroveisuissakin paremmin.
- Seppojuhani
*toimittaja kirjoitti:
sinne kerkiää myöhemminkin. Nyt kun aloittaa tällaisen fiinimmän musiikin harrastamisen, pärjää kuoroveisuissakin paremmin.
riittävän mahtipontisen orkesterin esittämänä Wagnerhan on upeaa (poliittiset intohimot sikeen). Pelottaa, että jospa Zeikka alkaakin pitää siitä. Mikä se sellainen rangastus on?
Uutiset. - *toimittaja
Seppojuhani kirjoitti:
riittävän mahtipontisen orkesterin esittämänä Wagnerhan on upeaa (poliittiset intohimot sikeen). Pelottaa, että jospa Zeikka alkaakin pitää siitä. Mikä se sellainen rangastus on?
Uutiset.on sinun mielipiteesi, ei Zeikun. TikTak-fani Wagner-konsertissa, hmm... pyrskisrepsis jne..
- Seppojuhani
*toimittaja kirjoitti:
on sinun mielipiteesi, ei Zeikun. TikTak-fani Wagner-konsertissa, hmm... pyrskisrepsis jne..
En minä mitään miälipidettä kertonut, se on faktaa. Että Wagge on rautaa Aatusta huolimatta. Toki se on faktaa, kun minä olen sitä miältä. En minä mitään miälipiteitä kerro.
- *toimittaja
Seppojuhani kirjoitti:
En minä mitään miälipidettä kertonut, se on faktaa. Että Wagge on rautaa Aatusta huolimatta. Toki se on faktaa, kun minä olen sitä miältä. En minä mitään miälipiteitä kerro.
kuunneltaisiin vielä Zeikun miälip... eikun faktat kunhan toipuu näistä musiikkielämyksistä.
Joudun taas poistumaan epäilyttävästä seurastanne tältä illalta. - *toimittaja
Seppojuhani kirjoitti:
kertoa Zeikulle että nyt puhutaan säveltäjä-Wagnerista eikä siitä sarjakuvasta Viivi ja Wagner. Tosin ZeireeNillä on jo nukkumaanmenoaika, mutta jos sattuu ilmestymään.
- Seppojuhani
*toimittaja kirjoitti:
kertoa Zeikulle että nyt puhutaan säveltäjä-Wagnerista eikä siitä sarjakuvasta Viivi ja Wagner. Tosin ZeireeNillä on jo nukkumaanmenoaika, mutta jos sattuu ilmestymään.
se pikkuinen jo lukea, peruskoulussakin kun on Aapiskukkoa tavaillut.
- Masentunut*
Henkinen pahaolo on paljon pahempaa, siihen ei auta mikään - ainakaan minulla.
- MillaN
...oma lääke paras lääke.
*pitelee päätään* :(- Seppojuhani
rangaistus kuin Zeikulle: Esa-Pekka Salosen "Kraft". Puhtaasti, tasapainoisesti ja kuuluvasti.
- MillaN
Seppojuhani kirjoitti:
rangaistus kuin Zeikulle: Esa-Pekka Salosen "Kraft". Puhtaasti, tasapainoisesti ja kuuluvasti.
...löydy tähän hätään ja kirjasto on kiinni. Saanko vaihtaa?
*laittaa Nightwishin Two For Tragedyn masiinaan ja volyymit täysille...ah, miten rentouttavaa* :D - ZeireeNi
MillaN kirjoitti:
...löydy tähän hätään ja kirjasto on kiinni. Saanko vaihtaa?
*laittaa Nightwishin Two For Tragedyn masiinaan ja volyymit täysille...ah, miten rentouttavaa* :Deppu normaalin olin vain tuuli -biisin huutaan täysillä korvakuulokkeisiin, jees!!!!
Teen saman, selvin päin kuin humalassakin.
Joten juon todella harvoin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154