Olen 14vuotias tyttö, oon n.163cm ja mulla on alkanut menkat kuukausi sitten. Kasvanko vielä???
Ja painan 42kg olenko ylipainoinen???
kaikki nyt lukekaa tämä!!!
6
365
Vastaukset
- 48653
Saatat kasvaa, ainakin kehityt. Et ole ylipainoinen, päinvastoin.
- 14 ja rinnaton ei menk.
Onko tissit kasvanu? Jos on et kasva, jos ei voit kasvaa vielä muutaman sentin.
- Wassup?
14 ja rinnaton ei menk. kirjoitti:
Onko tissit kasvanu? Jos on et kasva, jos ei voit kasvaa vielä muutaman sentin.
Oot ihan hemmetin alipainoinen, eli älä huoli, oot varmasti upee.
- ei hätää
oot ihan normaalipainonen ja keskimäärin tytöt kasvaa noin 6cm pituutta menkkojen alkamisen jälkeen
- ty13
6cm O_O oon 13, 167 pitkä, painan 57kg ja menkat alko eilen aika runsaana. Rinnat ei oo vielä hirveesti kasvanu joten...kasvanko vielä?
- luuliiza
Oot aika sairaan alipainoinen, kehottaisin syömään ihan ulkonäönki takia. Kyllä, kasvat vielä n. 2-8cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657