Evrikka ei vastaa sposteihin, se oli halpa.
Mistä vuosiviisumi edullisesti?
12
255
Vastaukset
- Töppönen Uatu
Tohmajärveltä hyvä palvelu ja edullinen viisumi
- vis ville
Kirjotappa kuukeliin "viisumi 2v", niin saat tiedot ja voit valita sopivamman paikan. Hinta on 210...230 euroa riippuen avunannosta viisumin haussa ja postimaksuista.
- tanktane
tohmajärvenmatkapalvelu 165€ viikositten ostettuna,
onkos muuten noissa 2v viisumeissa sama päivämäärä kun vuoden viisumeissa eli 180 vai eri, jotain jonossa noista turisivat. - eikka65
Hei onko se Imatran itä-matkat vielä toiminnassa?
- Kampraatti
Russianexpert Helsingissä. Vuosi 125e kahden vuoden visa 210e.
Ensikuussa nousee vähän.- Löytyy
KVG!
- vis vis
Viisumeissa lukee, että jokaisen 180 päivän jakson aikana voi olla vain maksimissaan 90 päivää maassa. Joten kahden vuoden viisumin aikana voi maassa olla neljä 90 päivän jaksoa maksimissaan. Välillä pitää olla pois maasta. Ihan samaa lukee Suomeen myönnetyissä viisumeissa.
- ksusha
Riippuu aika paljon missä asut:Stadilaiselle edullisin päiväristeily Tallinnaan ja valokuvat siellä pari euroa ja esim. Viisa.ee Estonia pst 7, teatteria vastapäätä.
Vuoden viisumi 130e ja vakuutus siihen 27e.
Ei tarvi mitään muuta kuin passi ja valokuva ja raha. - tyytyväinen
Evrikassa 205 €.
- 23452345
Tallinnasta! 2v visa 150e ja sen saa parissa päivässä.
- OOmena
Hei!
Onko tosiaan Suomalaisen mahdollista hankkia viisumi Tallinnasta? Oletko itse hankkinut? Kuinka homma toimi? Mistä firmasta olet hankkinut? Voisitko laittaa nettiosoitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854