Mikä on näiden välinen ero? Tulin laittaneeksi puhelintunnistautumisen päälle, ja nyt ihmettelen että meneekö siitä maksua. Mobiilitunnistuksesta ainakin menee.
Jo on huonosti toimivat nettisivut Elisalla ja Saunalahdella. Kirjautuminen on hankalaa ja omia sopimustietojaan saa kaivella...
Ja kaiken lisäksi Elisalta ostettu Lumia 625 toimii muuten, mutta kaiutinta ei voi käyttää, se kumisee toisessa päässä olevan korvaan. Ei muuta kuin toisen kerran huoltoon viiden kuukauden sisällä ostamisesta.
Ja juuri kuulin, että huoltoajalle annettu varakännyn käytöstä, jossa netti ei pelannut, ei anneta mitään hyvitystä netin käytön puuttumisesta vaikka maksan siitä. Oh no!
Puhelintunnistatuminen ja mobiilitunnistautuminen ja maksut
2
250
Vastaukset
Hei mobiili!
Puhelintunnistautuminen ja mobiilitunnistautuminen on sama asia, eli voit tunnistautua halutessasi puhelinnumerollasi Elisan asiakassivuille. Mobiilivarmenne sen sijaan käy laajemmasti, esim. Kelan ja verottajankin sivuille tunnistautumiseen. Ohjeet näihin löytyvät sivulta http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/278/
Puhelintunnistautuminen on maksuton, mobiilivarmenteessa on avausmaksu 3,90€ ja käyttömaksu 1,99€ / kk.
Valitettavasti Oma Elisa -sivut ovat massiivisemman kehityksen alla juuri nyt, mistä varmasti johtuu kokemasi hankaluus. Toivottavasti kärsivällisyyttä vielä riittää, ihan varmasti pyritään kohti selkeämpää ja helppokäyttöisempää... :-)
Lumian suhteen ei voi muuta kuin toivoa, että nyt huollossa vihdoin saadaan se kuntoon. Huollosta vastaa SCF Huolto.
Netin puuttumisesta voisit laittaa vaikka yksityisviestiä Palstan kautta: http://elisa.to/mepamoderaattori niin tarkistan tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421