Mikä paras reitti Gatwick Airpor-Paddington??

juna vai bussi

Miten helpoin/halvin kulku Gatwickin lentokentältä Paddingtonin asemalle? Olen katsonut netistä ja vaihtoehtoja on niin monta että meni pää sekaisin. Joltain kokeneelta neuvoja??

6

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twenty pounds

1. Ota juna Southern (tai Express) välille Gatwick-Victorian asema.
      2. Ota bussi 36 Victoria( Lähtee Wilton roadilta)-Paddingtonin asema. Kulkee 15min välein.
      Toki metrollakin pääsee kokeneempi matkustaja helposti, mutta siinä tulee vaihto.

• juu567

Metrolla helpoin victorialta circle linjalla. Ei tarvi vaihtaa menee paddingtonille suoraan.

• matkamummo

Osta netin kautta junalippu etukäteen, niin maksaa vain 5£ /sivu. Lippu maksetaan luottokortilla. Kun lunastat lipun asemalta niin tarvitset saman luottokortin jolla he kuittaavat lipun lunastuksen, Pieni hankaluus tässä on, kun pitää osata varata tietty junan lähtöaika eli kone ei saisi olla myöhässä ja on varattava siirtymäaikaa. Muuten helppo.

• MA45TT

Gatwick Expressillä Victoria stationille. Sieltä metrolla keltaista linjaa Paddingtonille Edgware Roadin suuntaan. Eli yksi junamatka ja yksi metromatka. Just simple as that.

• asiakaskyyt

mitä maksaa taksi

• Lontooseenkesällä

Itse menimme Gatwickista junalla Victorian asemalle, siitä metro Paddingtoniin.

Gatwick Express on huomattavasti kalliimpi kuin kuin Southern (www.southernrailway.com), jos menet junalla Gatwickista Victorian asemalle. Express on muistaakseni vain muutaman minuutin nopeampi kuin Southern. Lentokentällä on myyjiä, jotka kauppaavat Expressin lippuja, mutta kentältä löytyy myös myyntipiste, joka myy Southernin lippuja, jos et halua ostaa lippua netistä etukäteen. Myynnissä on myös lippu, jolla voit matkustaa esim metrolla samaan hintaan.

http://www.gatwickairport.com/to-and-from/ löytyy monenlaista tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      53
      1077
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      882
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      879
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe