Tähdenlentoromu

Paula43

Sinä annat muiden ämmitellä, ladella kaikki kirosanat jopa v:llä alkavan yleisellä puuttumatta siihen. Minut hiljensit kahteen otteeseen ja kello 21.13 heitit ulos vaikka en ollut etikettisääntöjä rikkonut. Lueppa tuo etiketti uudelleen, että tiedät siitä vastata ylläpidolle. Et edes suostunut vastaamaan kysymyksiini, kun kysyin miksi minut hiljensit etkä tuota kiroilevaa naista!!! Minä en ollut osallisena edes tuossa kiistassa. Syyksi ulosheitolleni sanoit, että olin provoillut. Tiedätkö, mitä provoilu tarkoittaa? Ei sillä, että olisi jotenkin iltani mennyt pilalle, naurattaa vaan tuo teidän tosiaan MARSSIJÄRJESTYS JA PIIRIN PYÖRIMINEN! Tulen kuitenkin takaisin sometimes! Katsotaan sitten vastaatko silloin kysymyksiini!!

12

2587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anjamerja

Minulla oli suukopua yhden vakkarin kans ja Paulalla ei ollut siihen osaa eikä arpaa. Tää vakkari alko huutaan ja kiroaan ja nimitteleen ja hän sai tehdä sitä kaikessa rauhassa koska sattuu olemaan Tähdenlentoromun suosiossa. Ei se minunkaan iltaa pilannut enkä edes tilannetta ehtinyt seuraamaan kuin sivusilmällä mutta kovasti siellä tuli kirosanoja ja kovaa tekstiä.
      Mutta Paula joutu kyllä ihan syyttä suotta Tähdenlentoromun kynsiin.

• Paula43

Annetaan niiden olla ja palataan asiaan. Kato me emme pyöri siinä piirissä ja siksi meitä voi viskellä ihan miten sattuu. Pieni breikki tälle seriffille olisi paikallaan. Alkaa jo pikkasen toimivalta ylittyä!

• seurannut toimianne
        Paula43 kirjoitti:

Annetaan niiden olla ja palataan asiaan. Kato me emme pyöri siinä piirissä ja siksi meitä voi viskellä ihan miten sattuu. Pieni breikki tälle seriffille olisi paikallaan. Alkaa jo pikkasen toimivalta ylittyä!

paula43 ja annamerja chatin häiriköt taas asialla
        kasvakaa jo aikuisiksi

• EIIen

* toi edellinen ei ollut sulle... anteeksi :)
        * vaan piti mennä tolle edelliselle
        * pyydän Anteeksi *

• Puskajussi*
        seurannut toimianne kirjoitti:

kasvakaa jo aikuisiksi

Mä olin paikalla. Kyllä se yx rouvasihminen käytti niin törkeätä kieltä, että ihan oksetti. Miksi Paulan piti hoitaa v:n luvusta ja herjaamisesta se huomautteleminen, jolloin se sefu huomasi, ettei itsestään ole järjestyksen pitäjäksi? Epäreilua keskustelijoiden suosimista! Ei muutakuin kaikki vaan pistämään palautetta.

• anjamerja
        seurannut toimianne kirjoitti:

kasvakaa jo aikuisiksi

halua kasvaa aikuseksi jos 40 vakioporukan jutut on aikuisten juttuja...hahahaha.

• EIIen
        anjamerja kirjoitti:

halua kasvaa aikuseksi jos 40 vakioporukan jutut on aikuisten juttuja...hahahaha.

* cunniaan *

Huumori auttaa yleensä.
        Mutta 40 huoneessa on kärsivällisyyskin koetuksella :D

• EIIen

mitä puhut ?

Olitko paikalla ?

Vai oletko Tässä keskustelussa vain Sen takia,
      Että Hämmentäisit sopan .. Kunnolla ?

* pöh pih Pah *

• EIIen

Paula...

SuomiChatissa -suomeksi- sanominen kielletty :

SE on provoiluakin pahempaa.. :D

SISÄPIIRI RULES JA SISÄPIIRIN SÄÄNNÖT

40 on juuri niin sisäänlämpiävä mihin ylenrivit Edellyttävätkin :D

Hitsi kun tää .. palvelin taas Pätkii.. viestit menee minne sattuu,, tai ei minnekään :D

• E¶¶eN

Hitsi kun tää .. nuppi taas Pätkii.. viestit menee minne sattuu,, tai ei minnekään :D

Onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä ?

*cuccuu ja 100 typerää viestiäni lisää tähän aloitukseen, myöhemmin*
        PUssKiss :D
        Halaus :D

E¶¶eN

• EIIen
        E¶¶eN kirjoitti:

Hitsi kun tää .. nuppi taas Pätkii.. viestit menee minne sattuu,, tai ei minnekään :D

Onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä ?

*cuccuu ja 100 typerää viestiäni lisää tähän aloitukseen, myöhemmin*
        PUssKiss :D
        Halaus :D

E¶¶eN

muulla tavalla sanoisit
        viestisi laadun kuin Wattuilu

* otan osaa *
        * olet jo hävinnyt pelisi *

Olet naurettavaakin tyhjempi,, jännääää :D
        Toivottavasti Sinulla on hyviä ystäviä, jotka välittävät sinusta ihan omana itsenäsi.

Minun ei onneksi tarvi, olet ilmaa :D

• EIIen kirjoitti:

muulla tavalla sanoisit
        viestisi laadun kuin Wattuilu

* otan osaa *
        * olet jo hävinnyt pelisi *

Olet naurettavaakin tyhjempi,, jännääää :D
        Toivottavasti Sinulla on hyviä ystäviä, jotka välittävät sinusta ihan omana itsenäsi.

Minun ei onneksi tarvi, olet ilmaa :D

Minua nauratti tuo edellinen viesti:))

CuCCumisesta on sinulle tullut jo eräänlainen tavaramerkki:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe