Moi! Erosta kulunut tasan vuosi ja olen kamppailut omien tunteitteni kanssa liian pitkään. kuin kauan menee, kun erosta toipuu ja pystyy jatkamaan normaalia elämää yksin lasten kanssa? hänellä on jo uusi vakava suhde toiseen naiseen ja he kasvattavat meidän yhteisiä lapsia. Miten sellaiseen pitäisi suhtautua?
Itse en ole edes kuvitellut aloittavani uutta suhdetta enkä pystyisi sellaiseen.
Onko/ollu kellään vastaavaa tilannetta?
miten irti exästä!
2
167
Vastaukset
- Rakkautta.
Kaipaatko yhteistä arkea mikä teillä oli vai kaipaatko entistä kumppaniasi? Oletko prosessoinut asiat mitkä johtivat eroon? Nämä ovat kysymyksiä, jotka sinun tulee aidosti kohdata ja jatkaa sitten eteenpäin.
Vaikka exälläsi on uusi kumppani, niin äiti on aina äiti ja isä on aina isä, lasten maailmassa niitä ei ohita mikään. Joten lapsille olet aina se, mikä olet. Pidä siitä suhteesta huolta. Älä mustanmaalaa exääsi lapsille vaan ole lapsille läsnä omana itsenäsi. Olet heille arvokas ja korvaamaton omana itsenäsi.- mielensä vanki
tuota kysymystä olen pohtinutkin. kaipaanko häntä vai sitä arkea mitä meillä oli... arki sujui mielestäni hyvin. hän auttoi todella paljon lasten hoidossa, ku itse olin väsynyt. Itse jätin hänet uskottomuuden vuoksi. kokeilimme syksyllä uudestaan, mutta taas sama. Olen puntaroinut vihaa ja rakkautta häntä kohtaan. vai onko se vaan katkeruutta? hän on jatkanut elämää ja ite en kykene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595