Auttakaa!!!!

13 v tytsy

Eli oon 13 v. tyttö ja oon kokeillu vähän itsetyydyttää itteeni. Oon tunkenu pimppaam lusikkaa (siis sitä osaa mistä pidetään kiinni) ja se on tuntunut ihan kivalle mut sit kun oon lopettanu nii tuntuu monta tuntii tosi hassulle ja epämukavalle...

Auttakaa!!!!!

10

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpäskerro

Niin mitä haittaa siitä on❔

• pelle12

No semmonen lusikka on aika epämukava ja luonnoton asia työnnettäväksi emättimeen, joten se voi olla syy miksi tuntuu epämukavalta. Työnnä sinne vaikka porkkana tai kunnon kurkku niin tuntuu luonnollisemmalta.

• Joannax

Ite oo 11 v. tyttö ja musta ei ainakaan tunnu kivalta työnnellä mitään sisälle. Itse käytän sähköhammasharjaa, johon olen laittanut siihen harjan ympärille vähän kangasta ja sitten muovipussin päälle ja sillä vibraan klittaa. Sillei saan parhaat orgasmit, kannattaa sunkin kokeilla. Voin laittaa videoo hommasta, jos kiinnostaa!

• 13vtytsy

Laita ihmees!

• Joopasjoo03

Hei joannax mäkin oon 11v ja oon poika kiinnostaisko tulla jutulle voitais ystävystyy ja viedä se vähä pitemmällekki... Mut jos kiinnostaa nii mun kik messenger nimi on eetuu003

• Tyttööööö

Ite oon 12-v ja kokeillu pari kertaa itsetyydytystä, kannattaa hyväillä sormillä klitorista se o parasta, oon koittanu työntää sormen myös sisää mut en sit uskaltanukkaa laittaa sitä ku tuntu hassulta :D

• jesuuhboy

moii tuu wappii 0466167172

• jesuuhboy

moi tyttööööö tuu wappii 0466167172 ois kiva tutustuu... tai joku muu tyttö.

• Oon 12 v taiten lokakuus 13v nii mä itsetyydytän sille et mul on yöpöydän laatikos sähköhammasharja jolla mä sit klittaa hieron ilman mitää ja tulee muuten hyvät orkut!!:3 <3

• Anonyymi

ite oon 12 v ja täs just sähköhammasharjalla puuhailen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33